عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کارگاه توجیهی و آموزشی انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان


برگزاری کارگاه توجیهی و آموزشی انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان

 کارگاه توجیهی و آموزشی انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گلستان برگزار و احکام اعتبار نامه اعضای هئیت مدیره و بازرس انجمن حمایت استان به آنان اعطا شد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ، مهندس قوانلو رئیس سازمان در این کارگاه آموزشی گفت: انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده در سطح استان در سلامت کامل برگزار گردید. در این دوره اعضای انجمن رشد چشمگیری داشت که نشان دهنده رشد و بالندگی آین مجموعه است . با شروع دور ه جدید انجمن امیدواریم اعضای جدید موفق تر از قبل عمل کنند. وی افزود : در حال حاضر پیشنهاداتی به دولت جهت افزایش اختیارات انجمن حمایت ارائه شده که در حال بررسی است .

 قوانلو اظهار داشت : روئسای هیئت مدیره انجمن ها یک عضو کمیسیون نظارت هستند و لازم است نمایندگان این انجمن در جلسات مربوط به به بازار بعنوان یار و کمک حال سازمان حضور داشته باشند . یکی از برنامه های ما تجلیل از واحدهای تولیدی برتر در زمینه رعایت حقوق مصرف کننده است که امیدواریم در روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان از آنها تجلیل خواهیم نمود .

 همچنین در این جلسه رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از تشکیل 15 انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده در استان خبر داد.

 علی اصغر اصغری گفت : فعال سازی این انجمن ها در شهرستان ها برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مشارکت بیشتر در نظارت بر بازار، به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان محول شده است و مصرف کنندگان می توانند برای حمایت از حقوق خود از خدمات این دفاتر حمایتی بهره مند شوند.

 اصغری افزود: استان گلستان یی از 5 استانی است که در صد درصد شهرستانهای آن انجمن حمایت تشکیل شده است . وی اظهار داشت : مردم نقش اساسی در تشکیل و توسعه فعالیتهای انجمن دارند. در دوره قبلب انجمن 750 نفر از اقشار مختلف مردم عضو انجمن بودند که در این دوره این تعداد به 1800 نفر ارتقا یافته که رشد بیش از 100 درصدی را نشان می دهد .

 اصغری گفت : در انتخابات دوره دوم بعد از تعیین صلاحیت افراد انتخابات برگزار شد که 90 نفر بعنوان اعضای هیئت مدیره و بازرس در انجمن حمایت استان مشغول فعالیت هستند .

 در پایان جلسه احکام اعتبار نامه اعضای هئیت مدیره و بازرس انجمن حمایت استان به اعضاء اعطا شد .

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1358
  • کد خبر : 14010