عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاري 35 هزار و 500نفر- ساعت دوره مهارت آموزي، برای آسيب ديدگان اجتماعي

در شش ماهه نخست سال جاري صورت پذیرفت:

برگزاري 35 هزار و 500نفر- ساعت دوره مهارت آموزي، برای آسيب ديدگان اجتماعي

 مدير کل آموزش فني وحرفه اي استان گلستان گفت: درشش ماهه نخست سال جاري بالغ بر 35 هزار و 500 نفر- ساعت آموزشهاي مهارتي در جهت توانمند سازي آسيب ديدگان اجتماعي در اين استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان گلستان، ابوالفضل تيرانداز مدیرکل، با اشاره به اهميت توجه به منشاء رفتار آسيب ديدگان اجتماعي گفت: رفتار ناشي از فشارهاي مختلف رواني، اجتماعي، اقتصادي، نقص يا فقدان مهارت هاي حرفه اي، شغلي و يا ابتلا به اختلالات و بيماري هاي رواني و عقب ماندگي و نيزرفتارهايي که با هنجارهاي اجتماعي مغايرت دارد، افراد را از مسير زندگي سالم خارج مي سازد و در اين مرحله نياز به مداخلات تخصصي است، که آنها را به زندگي مطلوب برگرداند.

وي در ادامه بيان داشت: توانمند سازي آسيب ديدگان در قالب آموزش هاي مهارتي فني و حرفه اي از مداخلاتي است که باعث تغيير رفتار، ارتقاء وضعيت معيشت و در نهايت ارتقاء سطح زندگي آنها مي شود.

تيرانداز با برشمردن حرفه هاي آموزش داده شده در سطح استان تصریح کرد: 35 هزار و 519 نفر ساعت در قالب 25 دوره آموزشي در 16 رشته مختلف در شش ماهه اول سال جاري در سطح استان گلستان بمنظور توانمند سازي آسيب ديدگان اجتماعي برگزار شده است.

در پايان مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان گلستان گفت: توجه به گروه هاي مختلف آسيب پذير در قالب همکاري هاي بين بخش نهادهاي حمايتي ازجمله کميته امداد خميني و بهزيستي و نيز شهرداري ها و اداره کل زندانها و شوراي مبارزه با مواد مخدر اثر بخشي آموزش ها را افزايش و تسريع مي بخشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .