عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 200 تخت به بیمارستان حکیم جرجانی و خاتم الانبیا گلستان اضافه می شود

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گلستان :

200 تخت به بیمارستان حکیم جرجانی و خاتم الانبیا گلستان اضافه می شود

 دکتر حسین پورسرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گلستان درجلسه شورای هماهنگی تعاون ، کار ورفاه اجتماعی استان که با حضور معاون وزیر تعاون ، کار ورفاه اجتماعی و درمحل فرمانداری شهرستان گنبد کاووس برگزار شد ،از اضافه شدن تعداد 200 تخت به دو بیمارستان حکیم جرجانی گرگان و خاتم الانبیاء (ص) در شهرستان گنبدکاووس با هزینه 320 میلیارد ریال تا پایان امسال در این استان خبر داد.

دکتر محمدرضا حسین پور گفت: برای یکصد تخت بیمارستان خاتم الانبیای گنبدکاووس مبلغ 122میلیارد ریال و برای یکصد تخت بیمارستان حکیم جرجانی گرگان که عملیات ساختمانی نیز دارد، مبلغ 200 میلیارد ریال هزینه می شود.

وی گفت: هم اکنون این دو بیمارستان هرکدام با 130 تخت و ضریب اشغال 85 درصد مشغول ارائه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی و دیگر اقشار جامعه هستند ضمن اینکه از یکصد تخت جدید بیمارستان خاتم الانبیای گنبدکاووس 10 تخت ویژه بیماران خاص و برای انجام همودیالیز می باشد.

دکترحسین پور با بیان اینکه مجوز اضافه شدن 200 تخت بیمارستانی به این دو مرکز درمانی از دانشگاه علوم پزشکی گلستان اخذ شده است، افزود: بطور میانگین بیمه شدگان اصلی و تبعی تامین اجتماعی در گلستان سالانه دو میلیون و 300 هزار بار مراجعه به مراکز درمانی وابسته به سازمان و پنج میلیون بار مراجعه به مراکز درمانی غیر سازمانی دارند.

وی اضافه کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی گلستان بطور میانگین ماهانه 150 میلیارد ریال بابت مراجعه بیمه شدگان خود به مراکز درمانی غیر سازمانی پرداخت می کند.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گلستان از اخذ مجوز راه اندازی چهار مرکز و کلینیک سرپایی در شهرستان های کلاله، مینودشت، آزادشهر و بندرگز و نیز نوسازی پلی کلینیک گرگان مجموعا با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح ها پس از طی مراحل اداری و اخذ پروانه ساخت، در چندماه آینده آغاز می شود.

وی همچنین از ارتقای بخش اورژانس بیمارستان خاتم الانبیای گنبدکاووس باهزینه 30 میلیارد ریال تا دهه فجر امسال خبر داد و گفت: علاوه بر این، پروژه سیستم سرمایشی و گرمایشی این بیمارستان نیز با هزینه 30 میلیارد ریال درحال انجام است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .