عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین همایش فضای مجازی، فرصت ها و تهدیدها در گاز گلستان برگزار شد

مدیرعامل گاز گلستان خبر داد:

اولین همایش فضای مجازی، فرصت ها و تهدیدها در گاز گلستان برگزار شد

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان اظهار کرد: با توجه به ضرورت افزایش سطح دانش عموم مردم به منظور استفاده مطلوبتر از فضای مجازی و بالا بردن آگاهی ها در رابطه با خطرات، تهدیدها و فرصت های موجود درفضای سایبری که یکی از نیاز های ضروری جامعه امروز به شمار می رود و همچنین تاکید رهبر معظم انقلاب که اولویت اصلی کشور را مقابله با جنگ نرم اعلام نموده است، اولین همایش فضای مجازی، فرصت ها و تهدیدها برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان ، مهندس صفر علی جمال لیوانی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت در این خصوص گفت: این همایش بصورت جداگانه در اداره مرکزی شرکت و همچنین برای کارکنان شرق استان دراداره گاز گنبد برگزار گردید.

 وی افزود: هدف از انجام این همایش، ارتقاء فرهنگ کاربری سرویس های الکترونیکی، افزایش دانش کارکنان و خانواده برای استفاده از ابزارهای موجود، به منظورکنترل فرزندان در فضای مجازی و همچنین ارتقای سطح امنیت و ایجاد محیطی سالم و آرام در خانواده بود.

 مدیر عامل و رئیس شورای فرهنگی گاز گلستان گاز گلستان افزود: درهمین راستا با دعوت از دکترعزیزی یکی ازاساتید آگاه فضاهای مجازی خوشبختانه مطالب کاربردی ومهمی ارائه شد که مورد استقبال بسیارخوب کارکنان گاز گلستان و خانواده این عزیزان قرار گرفت.

 دکترعزیزی سخنران همایش با بیان مطالبی پیرامون فضاي مجازي گفت:دسترسی به فضاي مجازي، پدیده ای رو به گسترش است و هر روز تعداد بیشتری از افراد در زمره ی استفاده کنندگان از این فضا قرار می گیرند و به گونه‌ای نفوذ کرده است که نمی‌توان زندگی بدون آن را تصور کرد.

 ایشان در خصوص اعتیاد به دنیای فضاي مجازي اظهار داشت: درحال حاضر اعتیاد مهمترین آسیب براي خانواده هاست همزمان با دسترسی روزافزون و گسترده ی افراد به فضاهای مجازي ،شاهد نوع جدیدی از اعتیاد یعنی اعتیاد اينترنتی و یا اعتیاد به فضاي مجازي هستیم که این فضا آسیب‌ها و تهدیدات متعددی را با خود به دنبال داشته است که یکی از اصلی‌ترین آن‌ها تغییر سبک زندگی و شکستن مرز باورها و ارزش‌ها بویژه در میان بانوان و دختران جوان ماست.

 دکتر عزیزی افزود: درعصرامروزکه جنگ نرم علیه کشورهای مسلمان بویژه جمهوری اسلامی ایران توسط کشورهای استکبار بیداد می کند دشمنان سعی می کنند تا بوسیله ابزار های ارتباطی نوین بنیان خانواده ها را هدف گرفته و سست و ویران کنند که درهمین راستا شبکه های اينترنت یا همان دنیای فضاي مجازي یکی از ابزارهای مهم نرم دشمن محسوب می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .