عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پلمپ واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب

در هشتمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان گلستان مطرح شد :

پلمپ واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در هشتمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان گلستان از پلمپ واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب خبر داد .

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، حسینقلی قوانلو ضمن اخطار جدی به واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب گفت : پروانه کسب به نوعی شناسنامه و هویت واحد صنفی محسوب می شود و باعث جلوگیری از بسیاری از تخلفات صنفی می گردد و کار نظارت را نیز راحت تر می نماید، لذا وزارت صنعت، معدن و تجارت دستور برخورد جدی با واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب را صادر کرده است .

 وی افزود : نمایندگان اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستانهای استان به این واحدها مراجعه خواهند نمود و اخطارهای لازم به آنها ارائه خواهد شد و در صورتی که واحدهای مذکور در مهلت قانونی نسبت به دریافت پروانه کسب اقدام نکنند ، قطعا واحد آنها توسط نیروی انتظامی پلمپ خواهد شد .

 رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان همچنین گفت : متاسفانه در ایام پایانی هر سال شاهد رشد قارچ گونه واحدهای فاقد پروانه کسب هستیم و این تضییع حقوق کاسبین محترمی است که در شرایط نامناسب اقتصادی فعالیت نموده و به امید چنین روزهایی هستند ، لذا اعضای کمیسیون نظارت استان مصمم هستند تا با این واحدها برخورد نمایند .

 گفتنی است در این جلسه علاوه بر پیگیری مصوبات جلسات قبل ، رئیس اتاق اصناف مرکز استان در خصوص ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب واجرای ماده 71 (موضوع نصب صندوق مکانیزه فروش) توسط واحدهای صنفی مشمول گزارشی ارائه نمود .

 همچنین گزارش رئیس هیات اجرایی برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی در خصوص انتخابات اتحادیه هایی که کمتر از 6ماه به پایان دوره هیات مدیره آنها مانده است ، صورتجلسه کمیته فرعی نرخگذاری کالا و خدمات در خصوص نرخ خدمات پارکینگ و قالیشویان ، دفاعیات اتحادیه صنف خراز و پوشاک شهرستان گرگان در خصوص تخلفات ابلاغی توسط کمیته بازرسی کمیسیون نظارت ، گزارش کمیته بازرسی کمیسیون نظارت در خصوص بازرسی ازعملکرد اتحادیه صنف : 1-بنگاه معاملات ملکی 2-درب و پنجره سازان آهنی 3- خبازان 4- عکاسان شهرستان گرگان و نامه رسیده در خصوص اتحادیه آلومینیوم کاران ، مواردی بودند که در این جلسه ارائه و مورد بررسی قرار گرفتند .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 2152
  • کد خبر : 14694