عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرپرست معاونت توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان معرفی شد


سرپرست معاونت توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان معرفی شد

سرپرست معاونت توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان معرفی شد

طی حکمی از سوی طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان، کمال شجاعی به عنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان منصوب شد 

 به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان؛ معارفه سرپرست جدید معاونت توسعه ورزش همگانی اداره کل پیش از ظهر امروز با حضور مدیر کل ، روسای ادارات ورزش و جوانان گلستان و روسای ستادی اداره کل برگزار و کمال شجاعی به عنوان سرپرست جدید این معاونت معرفی شد.

کمال شجاعی دارای لیسانس تربیت بدنی و ورزش با26 سال سابقه خدمت گزاری به ورزش استان و به مدت 4 سال نیز سرپرستی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل داشته است.

در حکم بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان خطاب به کمال شجاعی آمده است:

نظر به تعهد ، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی در امر ورزش بموجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی بعنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش همگانی این اداره کل منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال، ضمن مدیریت و اجرای وظایف ذاتی آن معاونت با بهره گیری از تجربیات ، نظرات ، تعامل و همکاری سایر معاونین ، رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و بخشها، هیئتهای ورزشی و کارشناسان و همکاران ، در ترویج فرهنگ ورزش و استفاده از ظرفیت های موجود در سطح استان موفق و مؤید باشید.

 سرپرست معاونت توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان معرفی شد

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .