عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب رتبه برتر در ارتباط مردمی (سامد) توسط کارکنان امور اقتصادی و دارایی گلستان


کسب رتبه برتر در ارتباط مردمی (سامد) توسط کارکنان امور اقتصادی و دارایی گلستان

 کسب رتبه برتر در ارتباط مردمی (سامد) توسط کارکنان امور اقتصادی و دارایی گلستان

در همایشی با حضور علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان، دستگاه های برتر استان در حوزه ارتباط مردمی یا «سامد» معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل، در همایش تجلیل از دستگاه های برتر استان در حوزه ارتباط مردمی (سامد) اداره کل امور اقتصادی و دارایی گلستان رتبه برتر را در ارایه خدمات به مردم از طریق سامانه الکترونیکی مردم و دولت(سامد)کسب نمودو با اهدای لوح تقدیری از سوی معاون استاندار گلستان از زحمات طبرسا مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان به عنوان دستگاه برتر حوزه سامد تجلیل شد.

 در بخشی از این لوح آمده است «از نقاط قوت اخلاق اسلامی، توجه به انسانها، حس همکاری، نیکوکاری و خدمت رسانی به مردم، به ویژه خدمت به مومنان و صالحان است.

 اکنون که در کنف الطاف خاصه ی الهی در کسوت خدمت به جامعه ی اسلامی به انجام وظیفه ی ثمربخش و موثر پرداخته ودر ایام سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان یاریگر ما بودید و به" کسب رتبه برتر در بین دستگاههای اجرایی استان" نائل گردیده اید، بسی شایسته است به پاس تلاش ها و زحمات مستمر حضرتعالی و همکاران گرامی آن مجموعه این لوح سپاس را به رسم یاد بود و قدردانی به حضورتان تقدیم نمایم.

 ان شاا... در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت ا... العظمی الامام خامنه ای (مد ظله العالی) در تمام عرصه های خدمت و زندگی موفق و منصور باشید. »


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .