عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » درخشش شرکت توزیع برق گلستان در سومین همایش نقش GIS در صنعت برق کشور


درخشش شرکت توزیع برق گلستان در سومین همایش نقش GIS در صنعت برق کشور

درخشش شرکت توزیع برق گلستان در سومین همایش نقش GIS در صنعت برق کشور

 شرکت توزیع برق گلستان با حضور در سومین همایش ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی در مدیریت صنعت برق کشور موفق به کسب رتبه برتر در بخش نمایشگاه کنفرانس شد.

 در این همایش که در روزهای 22 و 23 آذرماه در مجموعه آموزشي مجتمع رفاهي پرديس فرح آباد ساري برگزار شد وزارت نیرو، شرکت توانیر، برق منطقه اي مازندران و گلستان، شرکت های توزیع نیروی برق گلستان، مازندران و غرب مازندران مشاركت فعال داشتند و بیش 70 شرکت دولتی و خصوصی از مجموعه ي صنعت آب و برق كشور و مراكز علمي و آموزشي در اين كنفرانس و نمايشگاه جانبي آن حضور داشتند.

 در حاشیه همایش مهندس علي اكبر نصيري مدیر عامل شرکت توزيع نيروي برق استان گلستان، در سخنانی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری اینهمایش در جهت پیشبرد اهداف کلان صنعت برق و تحقق توسعه پایدار اظهار داشت: بکارگیری مناسب سیستم های اطلاعات مکانی دربرنامه ریزی، طرح و نظارت و بهره برداری شبکه های برق کشور می تواند نقش مؤثري داشته و به مهندسي شدن هر چه بيشتر طرح ها و سرعت و دقت بيشتر در تحليل هاي كارشناسي كمك فزاينده اي نمايد. 

 وی تصریح کرد: شرکت توزیع نيروي برق گلستان با حضوری موفق در این همایش، به ارایه آخرین دستاوردهای علمی و عملی خود در زمینه ی استقرار و كاربرد سامانه اطلاعات مكاني GIS در صنعت برق پرداخت.

 عضو شورای سیاستگذاری سومین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی در مدیریت صنعت آب و برق با اشاره به مهم ترین برنامه ها و اهداف شرکت توزيع نيروي برق استان گلستان در زمینه GIS اظهار داشت: استقرار کامل و بروز رسانی مستمرGIS در سطح شرکت، استفاده کاربردی در تمامی فعالیت های شرکت از قبیل طراحی، بهره برداری و مشترکین، بومی سازی پیمانکاران و مشاوران GIS در سطح منطقه و برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران و کارشناسان شرکت، مهم ترین برنامه ها و اهداف شرکت در این زمینه می باشد.

 مهندس حسین افضلی مدیر عامل برق منطقه ای مازندران و گلستان و رییس دومین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانیGIS در مدیریت صنعت آب و برق كشور در سخنانی با اشاره به پذیرش 145 مقاله در اين دوره ي کنفرانس گفت: 38 مقاله برای ارایه و 61 مقاله به صورت پوستری و 46 مقاله برای چاپ انتخاب شدند.

 وی افزود علاوه بر آن با برپایی نمایشگاه و ایجاد 70 غرفه بستری مهیا شد تا شركت ها آخرین دستاورد های خود را در زمینه GIS ارایه کنند.

 مهندس آرش كردي مديرعامل شركت توانير در بازدید از غرفه شرکت توزيع نيروي برق استان گلستان با مثبت ارزیابی کردن اقدامات این شرکت در زمینه GIS، شرکت توزیع برق گلستان را یکی از شرکت های پیشرو در به کارگیری این سامانه در صنعت برق کشور دانست.

 شرکت توزیع نيروي برق استان گلستان علاوه بر حضور در بخش نمایشگاهی این کنفرانس، با ارایه 2 مقاله با عناوين "ارزيابي خطرپذيري خطوط 20 كيلوولت با استفاده از پارامترهاي هواشناسي در بستر سامانه GIS" و "اجراي مانيتورينگ تحت وب پست هاي توزيع بر مبناي موقعيت مكاني در شهرستان آزادشهر" در قالب ارائه ي شفاهي، 3 مقاله جهت ارائه در قالب پوستر و 5 مقاله جهت چاپ در كتاب كنفرانس، در بخش مقالات نیز حضوري پررنگ و موفق داشت.

 

درخشش شرکت توزیع برق گلستان در سومین همایش نقش GIS در صنعت برق کشور

 

درخشش شرکت توزیع برق گلستان در سومین همایش نقش GIS در صنعت برق کشور

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شركت توزيع نيروي برق استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .