عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشنواره غذاهای آبزیان در شهرستان گرگان برگزار می شود


جشنواره غذاهای آبزیان در شهرستان گرگان برگزار می شود

  در پی برگزاری دوره آموزشی طبخ آبزیان در گرگان، همزمان با پایان این دوره، جشنواره غذاهای آبزیان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان، رئیس روابط عمومی شیلات با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در روز دوشنبه 30 آذرماه در محل پارک شهر گرگان برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان می توانند غذاهای آماده شده خود را از ساعت 9/30 الی 10/30 در محل برگزاری جشنواره تحویل هیئت داوران دهند.

جعفر رحیم زاده با اشاره به نحوه داوری این جشنواره تصریح کرد: داوری این دوره از جشنواره غذاهای آبزیان گلستان در همان روز و بین ساعت 11 الی 13 توسط داوران مجرب برگزار خواهد شد و به غذاهای برگزیده نیز جوایزی اهدا می شود.

وی در خصوص آیتم های مورد تایید داوری در نحو طبخ غذاهای شرکت دهنده بیان داشت: مهم ترین آیتم برای داوری این جشنواره، نحوه طبخ صحیح، با روش های پخت سالم، اعم از آب پز و بخار پز و استفاده از سبزیجات در پخت غذاها می باشد که امیدواریم شرکت کنندگان به اصل سالم پزی در آشپزی خود توجه لازم را داشته باشند.

وی در پایان گفت: شرکت در این جشنواره منوط به حضور در دوره یک هفته ای آموزش طبخ آبزیان در گرگان نمی باشد و برای عموم همشهریان آزاد است.

گفتنی است دوره آموزشی طبخ آبزیان با همکاری اداره کل شیلات گلستان، مرکز بهداشت استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان، با استقبال پرشور همشهریان از تاریخ 23 آذر ماه به مدت یک هفته در محل پارک شهر گرگان در حال برگزاری است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل شیلات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 1956
  • کد خبر : 15466