عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اطلاع رسانی جهت مدیریت مصرف ایمن و بهینه گاز از طریق جایگاهای CNG و مایع استان


اطلاع رسانی جهت مدیریت مصرف ایمن و بهینه گاز از طریق جایگاهای CNG و مایع استان

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان از نصب بنر با محتوای مدیریت مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در سطح جایگاهای سوخت CNG و مایع استان گلستان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی ، مهندس صفرعلی جمال لیوانی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان در این رابطه گفت:شرکت گاز استان گلستان در راستای فرهنگ سازی مدیریت ایمن و مصرف بهینه از گاز طبیعی ، اقدام به تهیه تعداد 80 عدد بنر در این زمینه نموده است.

 وی افزود:پس از هماهنگی های بعمل آمده با شرکت پخش فرآورده های نفتی استان، بنرهای مذکور در کلیه جایگاهای سوخت CNG و مایع سطح استان نصب و در معرض دید عموم قرار گرفت.

 ایشان درخصوص هدف از انجام این کار افزودند:این اقدام در راستای ترویج و آگاهی بخشیدن به مردم شریف استان بوده تا این بزرگواران قدر این نعمت الهی را بیشتر بدانند و در زمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف و رعایت نکات ایمنی این شرکت را یاری رسانند

 مهندس جمال لیوانی اذعان داشت:خوشبختانه این شرکت با ورود به فصل سرما در کنار رسالت اصلی خود که همانا توسعه گازرسانی و خدمات رسانی است ،وظیفه فرهنگ سازی مدیریت مصرف ایمن و بهینه از گازطبیعی را نیز دربرنامه خود قرار داد که دراین رابطه قرارداد وتفاهم نامه های مختلف همکاری را با صدا وسیما و سازمانها ودستگاههای مرتبط بویژه آموزش و پرورش و بهزیستی منعقد نموده است.

 این مقام مسئول در ادامه گفت:در همین رابطه پوسترهای مدیریت مصرف ایمن و بهینه همراه با تصاویر مربوطه در سطح مدارس ، مساجد و اماکن مذهبی و ادارات و سازمانهای دولتی استان گلستان نیز توزیع و نصب گردید.

 مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان در پایان ضمن تشکر از همیاری هم استانیهای عزیز تقاضا داشت همچون گذشته در مصرف گاز نهایت صرفه جوئی را اعمال نموده تا بتوانیم اين سرمايه ملي را براي نسل هاي آينده صیانت نموده و ضمن توسعه گازرسانی در استان ،شاهد رشد وشکوفائی میهن عزیزمان نیز باشیم .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .