عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کشف و ضبط 6008 رشته دام های صیادی غیر مجاز در آب های ساحلی استان


کشف و ضبط 6008 رشته دام های صیادی غیر مجاز در آب های ساحلی استان

کشف و ضبط 6008 رشته دام های صیادی غیر مجاز در آب های ساحلی استان

 با تلاش و کوشش شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت منابع آبزیان، از زمان شروع فصل صید در سال جاری تاکنون، تعداد 6008 رشته دام های صیادی غیر مجاز غضروفی و فلسدار، در آب های ساحلی استان کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان، سرهنگ پاسدار غفار سعیدی نسب با اعلام این خبر گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع آبزیان، طی 254 مرحله عملیان مشترک و بازرسی های مختلف بین پایگاهها یگان حفاظت منابع و 44 مرحله گشت مشترک با دریابانی استان در دریا و ساحل در شرایط زمانی و مکانی متعدد موفق شدند علاوه بر دامهای مکشوفه، مقداری ماهی استخوانی و غضروفی، 12 فروند شناور سبک و سنگین، 3 فروند قایق پارویی و 172 مورد (لنگر، پارو، باطری، گالن سوخت و ...) را کشف و ضبط نمایند.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان در ادامه بیان داشت: 20 نفر متهم دستگیر و پرونده های این متخلفان به مراجع قانونی برای رسیدگی ارجاع داده شده است.

وی با اشاره به شروع فصل صید ماهیان استخوانی از 20مهر ماه تصریح کرد: یگان حفاظت منابع آبزیان استان تدابیر و اقدامات پیشگیرانه لازم را برای صید، حفاظت و حراست اینگونه ماهیان در نظر گرفته است و با هر گونه صید غیر مجاز برخورد قانونی خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار غفار سعیدی نسب در ادامه ضمن تاکید بر حفظ و حراست از منابع آبزی به عنوان سرمایه ملی گفت: مبارزه با صید غیر مجاز برای حفظ و حراست از منابع آبزی دریای خزر و حفظ بیت المال که به عنوان ثروت ملی محسوب می شود از وظایف یگان حفاظت منابع آبزیان استان است.

فرمانده یگان منابع آبزیان در پایان ضمن تشکر از همکاری شهروندان با نیروهای این یگان از همه هم استانی های گرامی درخواست کرد هر گونه اطلاعات در خصوص صید غیر مجاز را به ستاد خبری این یگان در گرگان و بندرترکمن اطلاع دهند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل شیلات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 930
  • کد خبر : 15852