عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تدوین 58 طرح در قالب 11 برنامه ملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

رییس شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد:

تدوین 58 طرح در قالب 11 برنامه ملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

تدوین 58 طرح در قالب 11 برنامه ملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

رییس شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: 58 طرح در قالب 11 برنامه ملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تدوین شده است.

به گزارش کمیته روابط عمومی شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان،مهندس امراله عباسی گفت: 11 برنامه ملی در قالب 58 طرح تدوین گردیده است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برنامه چهارم (عدالت بنیان کردن اقتصاد و توسعه عدالت اجتماعی) به عنوان دستگاه مسئول و در 5 برنامه دیگر به عنوان دستگاه همکار معرفی شده است.

مهندس عباسی یادآور شد: ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی به دستور آقای دکتر جهانگیری در همه استان ها تشکیل شده است که در استان گلستان نیز به ریاست استاندار تشکیل شده است.

رییس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعیدر این جلسه ضمن تاکید بر حضور پرشور و پررنگ همه دستگاه¬های شورای هماهنگی در برنامه های مشترک دهه مبارک فجر، افزود: حضور پرشور و حماسی ما در برناممه های دهه مبارک فجر به دشمنان ثابت خواهد کرد که مردم ایران هنوز پای ارزش های اصیل انقلاب و ولایت و دفاع از میهن محکم و استوار ایستاده اند و از چیزی هراس ندارند.

وی به نزدیک شدن موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و تاکید کرد: تشویق مردم به مشارکت پرشور در انتخابات مهمترین وظیفه دستگاه ها در این ایام می¬باشد و برای تحقق این امر از حاشیه سازی¬ها و جنجال آفرینی¬های جناحی باید خودداری شود که نقش تشکل¬ها و نهادهای مردمی مرتبط با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بسیار با اهمیت خواهد بود.

جلسات شورای هماهنگی دستگاه هایتابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هرماه به میزبانی یکی از دستگاه های اجرایی عضو به منظور ایجاد هماهنگی و وحدت رویه برگزار می گردد.

لازم به ذکر است: اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی (رییس)، ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای،تامین اجتماعی،مدیریت درمان تامین اجتماعی،بهزیستی،صندوق بیمه اجتماعی روستاییان عشایر و کشاورزان،صندوق کارآفرینی امید،بانک توسعه تعاون،بانک رفاه کارگران، صندوق بازنشستگی،بیمه سلامت و دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی عضو شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان می باشند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1130
  • کد خبر : 16355