عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرداخت تسهیلات خوداشتغالی در بانک قرض الحسنه مهر ایران

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد:

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی در بانک قرض الحسنه مهر ایران

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی در بانک قرض الحسنه مهر ایران

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با سرپرست امور شعب بانک قرض الحسنه مهر گلستان در راستای پرداخت تسهیلات خوداشتغالی دیدار کرد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در مورد اهداف این دیدار گفت:از مهمترین محورهای مطرح شده در این جلسه، فراهم کردن زمینه همکاری متقابل درجهت پرداخت تسهیلات درجهت کمک به متقاضیان طرحهای خوداشتغالی می باشد.

مهندس امراله عباسی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران ظرفیت بسیار خوبی در حمایت تسهیلاتی ارزان قیمت دارد که باعنایت به وجود پتانسیل معرفی افراد واجدالشرایط توسط این اداره کل، تسریع وتسهیل سازی و به ویژه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی ، می توانیم گام های موثری را در جهت کاهش نرخ بیکاری برداریم.

تقوی سرپرست امور شعب بانک قرض الحسنه مهر گلستان نیز در این جلسه گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با وجود پتانسیل بالا و عزم جدی در حمایت از اقشار آسیب پذیر ، باتوجه به ارائه آمار و اطلاعات و عملکرد انجام شده ،آمادگی خود را در حمایت از واحدهای تولیدی و کارگران این واحدها را اعلام نمود.

گفتنی است در این دیدار در خصوص چگونگی پرداخت وام قرض الحسنه به پرسنل اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز بحث و تبادل نظر گردید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 2065
  • کد خبر : 16898