عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل گاز گلستان از پایان فرآیند ممیزی شرکت و تمدید گواهینامه های صادره خبر داد


مدیرعامل گاز گلستان از پایان فرآیند ممیزی شرکت و تمدید گواهینامه های صادره خبر داد

 به گزارش روابط عمومی ، مهندس صفر علی جمال لیوانی در گفتگو با پایگاه خبری شرکت گازاستان گلستان از اتمام موفق مرحله نهایی فرآیند ممیزی شرکت در سال 94 و تمدید گواهینامه های صادره خبر داد.

 وی ضمن تبریک این افتخار مهم گفت:با هدف ارزیابی کیفی عملکرد و انطباق سیستم مدیریت کیفیت یکپارچه شرکت گازگلستان و حصول اطمینان از انطباق فعالیت های سازمان با نیازمندی های استانداردISO 9001 ،ISO 14000 ، OHSAS 18000 و HSEMS مرحله دوم و نهایی ممیزی شرکت در سال 94 برنامه ریزی و اجرا شد .

 مهندس جمال لیوانی افزود: تیم ممیزی شرکت گواهی دهنده آرین توف پاسارگاد طی دو روز حضور خود در این شرکت ، اقدامات ، فعالیتها ومستندات واحد های مختلف سازمان را نظیر امور بهره برداری ،امور مهندسی و اجرای طرحها،امور مالی و پشتیبانی ،واحدهای ستادی و ادارات گازرسانی را را بر اساس استانداردهای مد نظر مورد ارزیابی و ممیزی قرار دادند.

 وی در ادامه تصریح کرد:در همین راستا در جلسه اختتامیه ممیزی گزارش نهائی ارزیابی توسط ممیزان با حضور رؤسا و مسئولین واحدها ارائه شد که نتیجه ممیزی مراقبتی با تمدید گواهینامه IMS همراه بود.

 جمال لیوانی ضمن تقدیر از زحمات گروه ارزیابان و واحدهای ارزیابی شونده که نهایت همکاری را با تیم ممیزی داشتند گفت: ارزیابی عملکرد دستگاهها در راستای استاندارد سازی فعالیتها در بهبود سازمان نقش مهمی ایفا می نماید به نحوی که کارکنان از نقاط ضعف و قوت واحد خود مطلع شده و آن را ارزیابی می کنند.

 مدیرعامل گاز گلستان درخاتمه اظهارداشت:در ادامه مسیر بهبود باید جدی باشیم و تمامی توجه ما به بهره گیری از سيستمهاي مدیریتي ،رعایت کامل استانداردها ، تحقق اهداف کیفی تعیین شده و صیانت از افتخارات کسب شده معطوف باشد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .