عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » غبارروبی وتجدید میثاق مدیرکل ومسئولین بهزیستی با آرمان های شهدا


غبارروبی وتجدید میثاق مدیرکل ومسئولین بهزیستی با آرمان های شهدا

غبارروبی وتجدید میثاق مدیرکل ومسئولین بهزیستی با آرمان های شهدا

 عصرپنجشنبه 15بهمن ماه همزمان با چهارمین روز از ایام ا...دهه مبارک فجربا عنوان«انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت»درمراسمی رقیه رحمانی –مدیرکل ومسئولین بهزیستی استان گلستان به اتفاق فرماندهان سپاه وارتش و خانواده های معظم شهدا،جانبازان، ایثارگران ومردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان گرگان به غبارروبی وعطرافشانی گلزار شهدای این شهرستان پرداختند تا بار دیگر با آرمان های شهدا و اما شهدا تجدید میثاق کنند.

.مدیرکل بهزیستی استان دراین باره گفت: این غبار روبی و عطر افشانی به مناسبت ایام الله دهه فجر و با هدف تجدید میثاق با آرمان های شهدا برگزار شد که امیدواریم بتوانیم رهروان واقعی این شهیدان باشیم.

رحمانی افزود:این شهدا بودند که انقلاب واسلام را زنده نگه داشتند وما نیز با حفاظت وصیانت ازنظام اسلامی راه آن عزیزان را ادامه میدهیم، زیارت قبور مطهر شهدا نماد حفظ و احترام به ارزش های انقلاب و اسلام است  و حضور مسئولین درکنار مردم نشان می دهد که ما همچنان بر عقاید خود مانده ایم و پاسدار خون شهدا و ادامه دهنده راه آنها هستیم.

گفتنی است:حاضران پس از قرائت فاتحه با نثار گل ،غبارروبی وعطرافشانی به روح شهدای انقلاب اسلامی، با آرمان های والای شهدا تجديد ميثاق کردند.

 

غبارروبی وتجدید میثاق مدیرکل ومسئولین بهزیستی با آرمان های شهدا

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 657
  • کد خبر : 17232