عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمت درحوزه های زیر مجموعه وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی مایه مباهات است

دکتر نجفی معاون وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی:

خدمت درحوزه های زیر مجموعه وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی مایه مباهات است

خدمت درحوزه های زیر مجموعه وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی مایه مباهات است

 جشن سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تامین اجتماعی استان گلستان با حضور مدیران وپرسنل این سازمان ومدیران عضو شورای هماهنگی رفاه وتامین اجتماعی استان برگزار شد.

دکتر نجفی معاون وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در این مراسم گفت: همزمانی پیروزی دربرجام و دهه مبارک فجر ، شرایط خوبی را فراهم نموده تا به استقبال انتخاباتی پرشور برویم.

نجفی خدمت در وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی به جهت نوع مخاطبین و نوع خدماتی که به ایشان ارائه می شود را مایه افتخار ومباهات دانست وافزود : وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی سعی کرده است تا نسبت به توانمند سازی مخاطبین تحت پوشش خود اقدام نماید تا بتواند وظایف متعدد خود در حوزه تعاون ، کار ورفاه اجتماعی انجام داده باشد.

دکتر نجفی با اشاره به اهمیت آموزش ابراز امیدواری کرد که مجموعه فعالیتها وتلاشهای صورت گرفته منجر به رضایت مخاطبین شود.

دکتر حسین پور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان نیز درابتدای مراسم و پس از خیر مقدم و بیانات حیدری نژاد مدیر کل استان ، ضمن خیر مقدم به حاضرین افزود: انقلاب ما ثمره خون شهیدان است ، کشور ما از ابتدای انقلاب مورد هجمه دشمنان بود و جنگ و فتنه و ترور را به ما تحمیل کردند . اخیرا دشمنان کانون خانواده را هدف قرار داده اند.

وی همچنین به جنگ اقتصادی اشاره کرد و تحمیل تحریم های ظالمانه را نشانه بارز آن دانست.

دکتر حسین پور درایت رهبرمعظم انقلاب ، تدبیر دولتمردان و صبر و استقامت مردم شریف را عواملی جهت پیروزی بر فشارهای همه جانبه دشمنان دانست.

وی تاکید کرد که وضعیت سازمان تامین اجتماعی با مباحث اقتصادی در کشور ارتباط تنگاتنگی دارد و هرچه وضعیت اقتصادی واشتغال کشور بهتر باشد وضعیت سازمان نیز ارتقاء می یابد.

دکتر حسین پور از پیش بینی بهتر شدن اوضاع سازمان در فضای پسا فرجام سخن گفت و این نوید را داد که انعقاد قرارداد سازمان با هتلها و مناطق گردشگری گلستان ، منجر به افزایش گردش مالی دراستان شود .

وی بهبود مزایای انگیزشی پرسنل ، سرانه های رفاهی وورزشی و تغییر درنحوه پرداخت کمک هزینه دندانپزشکی را از جمله تصمیمات سازمان جهت کمک به پرسنل برشمرد و تاکید کرد که ارتقاء تشکیلات مدیریت درمان ودفتر اسناد پزشکی دردستور کار اداره کل بودجه وتشکیلات سازمان قرار گرفته و بزودی تیم ارزیابی به استان خواهد آمد تا با بررسی و ارائه نظر نهایی این ارتقاء صورت پذیرد.

دکتر حسین پور جذب نیروی انسانی ، افزایش تجهیزات و سایر برنامه ها را با هدف ارتقاء کمی وکیفی خدمات به بیمه شدگان دانست و ابراز امیدواری نمود که رضایت مخاطبین نیز به تبع این اقدامات افزایش یابد.

درادامه مراسم گروه هنری تسنیم ، لحظات خوشی را برای مدعوین رقم زد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .