عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر مدیرکل فنی وحرفه ای از برترینهای حاضر در شانزدهمین مسابقات ملی مهارت


تقدیر مدیرکل فنی وحرفه ای از برترینهای حاضر در شانزدهمین مسابقات ملی مهارت

تقدیر مدیرکل فنی وحرفه ای از برترینهای حاضر در شانزدهمین مسابقات ملی مهارت

 باهدف بررسی و ارتقاء سطح کیفی کارآموزان شرکت کننده در شانزدهمین مسابقات ملی مهارت، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با کارشناسان این استان در این مسابقات دیدار، گفتگو و با اهدای لوح تقدیر از زحمات آنان تقدیر بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، ابوالفضل تیرانداز مدیرکل در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد تیم اعزامی کارآموزان به شانزدهمین مسابقات ملی مهارت، گفت: با برنامه ریزی مدون و منظم میتوان جایگاه بهتری را نسبت به هر دوره کسب نمود.

 وی افزود: این نشست به این منظور تشکیل شده تا نقطه نظرات مربیان و کارشناسان شنیده شود تا در برنامه ریزی های آینده بتوان با یک برنامه راهبردی منظمی پیش رفت و مطمئنا اولین هدف گسترش فرهنگ مهارت آموزی است و هدف های دیگر در سایه آن به تعالی خواهند رسید.

 در ادامه هریک از کارشناسان شرکت کننده در شانزدهمین مسابقات ملی مهارت به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و اهداف خود را برای دوره های بعدی مسابقات بیان کردند.

 در پایان این مراسم ابوالفضل تیرانداز مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با اهدای لوح به محسن نقوی کارشناس رشته تأسیسات الکتریکی، رحمان هدایت پناه کارشناس رشته تأسیسات برودتی، محمدرضا پورسلطان کارشناس رشته طراحی وب، سرکارخانم لعبت عاج کارشناس رشته قنادی شیرینی پزی، سرکارخانم مریم کردی کارشناس رشته خیاطی و سرکارخانم زهرا حاج حسینی کارشناس رشته آشپزی که از کارشناسان حاضر در شانزدهمین مسابقات ملی مهارت بودند، تقدیر بعمل آورد.

 شایان ذکر است تیم اعزامی کارآموزان اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با 6 نفر شامل، علی دوریشی رشته تأسیسات الکتریکی، علی فرزانه رشته تأسیسات برودتی، عرفان بامری رشته طراحی وب، مهسا آشوری رشته فناوری مد، مهوش درویشی رشته قنادی شیرینی پزی و محبوبه گزمه در رشته آشپزی در این مسابقات شرکت که در نهایت توانست مدال طلا در رشته تأسیسات الکتریکی، مدال برنز در رشته قنادی شیرینی پزی و دیپلم افتخار در رشته آشپزی کسب نماید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .