عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 5179 واحد مسكن مهر در گلستان به بهره برداري رسيد

همزمان با سومين روز از هفته دولت:

5179 واحد مسكن مهر در گلستان به بهره برداري رسيد

5179 واحد مسكن مهر در گلستان به بهره برداري رسيد

 مديركل راه و شهرسازي گلستان از بهره برداري متمركز پنج هزار و 179 واحد مسكن مهر با اعتبار 210 ميليارد تومان همزمان با سومين روز از هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" در حاشيه آيين بهره برداري متمركز پروژه هاي عمراني و مسكن مهر استان در شهرستان بندرتركمن در گفت و گويي خبري گفت: تحويل اين واحدها در آييني با حضور رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي كشور، استاندار و معاونين وي، فرماندار و امام جماعت بندرتركمن و شماري ديگر از مسوولان استاني و شهرستاني در سايت مسكن مهر مرواريد اين شهرستان انجام شد.

به گفته وي، در اين مراسم، كليد يك واحد مسكوني به طور نمادين از سوي مسوولان كشور و استان به مالك آن تحويل شد.

مديركل راه و شهرسازي گلستان ادامه داد كه اين واحدها در بخش دولتي، خودمالكي و در شهرهاي بالاتر از 25 هزار نفر جمعيت ساخته شده اند.

رستمي با بيان اينكه يكهزار و دو واحد ديگر نيز در اين روز با مديريت بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان به بهره برداري رسيد، افزود: با تلاش اداره كل راه و شهرسازي و بنياد مسكن انقلاب اسلامي در هفته دولت امسال، شش هزار و 181 واحد مسكن مهر اعم از دولتي و خودمالكي تحويل مردم شد كه سهم راه و شهرسازي پنج هزار و 179 واحد با 210 ميليارد تومان اعتبار بوده است.

به گفته اين مقام مسوول در گلستان، از ابتداي اجراي طرح مسكن مهر تاكنون 35 هزار و 181 واحد با اعتبار يكهزار و 600 ميليارد تومان از سوي اداره كل راه و شهرسازي تحويل مردم استان شد كه با 70 درصد مشاركت دولت و 30 درصد مشاركت مردمي ساخته شدند.

وي، سهم مردم را در بخش خود مالكي 45 درصد و سهم دولت را 55 درصد اعلام كرد.

رستمي متذكر شد: بهره برداري از حدود پنج هزار واحد ديگر نيز در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر جمعيت تا پايان سال جاري انجام مي شود.

به گفته وي، اين واحدها در فضاي مفيد 75 متر مربع ساخته شده اند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .