عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیران استانی از دوره آموزش مهارتی مرکز مشاوره بانوان گرگان


بازدید مدیران استانی از دوره آموزش مهارتی مرکز مشاوره بانوان گرگان

بازدید مدیران استانی از دوره آموزش مهارتی مرکز مشاوره بانوان گرگان

 با هدف گسترش آموزش های مهارتی در بین بانوان، تیرانداز مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای، پهلوری مدیریت امورشعب صندوق کارآفرینی امید و سرکارخانم رحمانی مدیرکل بهزیستی گلستان، از دوره آموزش مهارتی مرکز مشاوره بانوان گرگان بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، در این بازدید که با حضور مسئولین بهداشت گرگان صورت گرفت، ابتدا توسط مسئولین بهداشت، گزارشی از مراکز مشاوره بانوان ارائه شد و مقرر شد برای ارائه آموزش و بسترسازی اشتغال آنان جلسات دیگری با کارشناسان حوزه های ذیربط برگزار شود تا در حل این معضل تمهیداتی اندیشیده شود.

 ابوالفضل تیرانداز مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان در این بازدید ضمن اعلام آمادگی کامل برای بهبود یافتن وضعیت معیشت؛ اقتصاد و اشتغال این افراد، گفت: این اداره کل پتانسیل ارائه آموزش با تعداد حرفه های متعدد را دارد و هر حرفه و رشته آموزشی نیازسنجی شده که با استقبال خوبی مواجه بود، می توان با در اختیار گذاشتن مربیان توانمند و در صورت امکان تجهیزات مربوط به آن رشته، کمک داشته باشیم.

 همچنین در این جلسه مقرر شد، بانوان مهارت آموخته پس از گذراندن دوره آموزشی خود، شرایطی فراهم شود که از تسهیلات قرض الحسنه صندوق کارآفرینی امید نیز بهره مند بشوند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .