عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگاه آموزشی آشنایی با قانون گزینش کشور در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزارشد


کارگاه آموزشی آشنایی با قانون گزینش کشور در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزارشد

 کارگاه آموزشی آشنایی با قانون گزینش کشور در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزارشد

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان،درابتدا معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای گلستان گفت :واحد گزینش به عنوان یکی ازحساس ترین واحدهای یک مجموعه است که انتخاب افراد با صلاحیت و رعایت اصل شایسته سالاری دارای نقش مهم وکلیدی در این واحد دارد .

مهندس علیرضا عسگری هدف ازبرگزاری این دوره را بالا بردن سطح دانش وآگاهی کارکنان از قوانین و دستور العملهای گزینش کشور و وزارت نیرو بویژه برای انتخاب افراد شایسته و توانمند می باشد .

مدیر دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت نیرو گفت : ضرورت امرگزینش ، ضرورتی عقلی ، منطقی وانکار ناپذیر است وگزینش سنت الهی می باشد که با برگزیدن بندگان خالص وبرترین انسانها توسط پروردگار عالمیان برای هدایت نوع بشر آغاز شده است .و همچنین گزینش تنهادربین انسانها اتفاق نمی افتد بلکه درسایر موجودات نیزوجود دارد با این تفاوت که گزینش انسانها براساس عقل ومنطق صورت می پذیرد .

مرتضی رفیعیان خاطر نشان کرد: گزینش در مرتبه پایین تر به عنوان امری عقلی از شروع زندگی در ابتدایی ترین امور تا سرنوشت سازترین آنها ادامه پیدا می کند ، انتخاب دوست ، رشته تحصیلی ، شغل ، همسر و... همه وهمه نوعی گزینش است که هرکس با نگرش ودیدگاههای ارزشی خود اقدام به انتخاب بهترینها می کند .

وی گفت برگزاری اینگونه دوره های آموزشی با هدف فرهنگ سازی در بین کارکنان صنعت آب وبرق بوده تا این عزیزان با آگاهی بیشتر از مراحل گزینش وانتظارات دستگاههای کاری خویش درطول عمرخدمت آشنا شوند و همچنین کمک موثری درجلوگیری ازتخلفات و فسادهای اداری صورت پذیرد.

مدیردبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت نیرو در بخش دیگری از سخنان مطالبی درخصوص تاریخچه ، اهداف ، ارکان ، قوانین وحدود مسوولیت گزینش در ایران برای حاضران در این کارگاه آموزشی بیان کرد ودر پایان به سوالات مختلف حاضران جلسه پاسخ دادند .

گفتنی است این کارگاه آموزشی به همت دفتر برنامه ریزی آموزش ونیروی انسانی معاونت منابع انسانی و واحد گزینش شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزارگردید .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 697
  • کد خبر : 18333