عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست هم انديشي راه و شهرسازي و بنياد مسكن گلستان


نشست هم انديشي راه و شهرسازي و بنياد مسكن گلستان

نشست هم انديشي راه و شهرسازي و بنياد مسكن گلستان

طي نشستي مشترك مابين اداره كل راه و شهرسازي، بنياد مسكن و انجمن خيرين مسكن ساز گلستان؛ مشكلات و موانع موجود در پروژه هاي اجرايي بخش مسكن و ساختمان استان بررسي و هم انديشي شد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، در اين نشست راهكارهاي احداث ساخت و ساز واحدهاي مسكوني براي خانواده هاي داراي دو معلول و ساخت و ساز در شهرهاي كمتر از 25 هزار نفر جمعيت مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

مهندس "ابراهيم مبارك قدم" مديركل راه و شهرسازي گلستان، بنياد مسكن را نهادي بسيار فعال در استان ها دانست و گفت: اين نهاد همكاري هاي گسترده اي را در زمينه طرح هاي هادي روستايي، حوزه مسكن و ساختمان بويژه مسكن مهر و املاك با اداره كل راه و شهرسازي داشته و دارد.

به گفته وي، يكي از دغدغه هاي موجود بنياد مسكن، مساله تامين زمين براي ساخت و سازهاي مسكوني بويژه مسكن روستايي و در شهرهاي كمتر از 25 هزار نفر جمعيت است كه اداره كل راه و شهرسازي استان اهتمام خود را براي رفع اين مساله انجام خواهد داد.

مبارك قدم اظهارداشت: اداره كل راه و شهرسازي تعهد داشته كه براي 93 خانوار داراي دو معلول و بيشتر در استان واحد مسكوني واگذار كند و يا تامين زمين داشته باشد كه تاكنون براي 66 خانوار اقدام شده و بقيه در حال انجام است.

وي اظهاراميدواري كرد كه با همت و همكاري انجمن خيرين مسكن ساز استان هر چه سريع تر براي تامين مسكن اين خانواده ها در استان اقدام شود.

مهندس مبارك قدم به مشاركت انجمن خيرين مسكن ساز و حوزه مسكن شهري بنياد مسكن جهت تعيين و تكليف پروژه هاي مسكن مهر راكد با توجه به تسهيلات اخير هيات دولت اشاره كرده و بيان داشت: با ابلاغ دستورالعمل مربوطه، بنياد مسكن و خيرين مسكن ساز و انبوه سازان استان از اولويت هاي بهره مندي از مزاياي مصوبه اخير هيات دولت محترم در استان خواهند بود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .