عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای هماهنگی سازمان با حضور نماینده ی منتخب مردم رامیان و آزادشهر در مجلس


جلسه شورای هماهنگی سازمان با حضور نماینده ی منتخب مردم رامیان و آزادشهر در مجلس

 جلسه شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان 31 فروردین ماه با حضور علیرضا ابراهیمی نماینده ی منتخب مردم رامیان و آزادشهر دردهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل دفتر رییس سازمان برگزار شد.

در این جلسه علیرضا ابراهیمی نماینده ی منتخب مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی، دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، حجت الاسلام معصومی فر نماینده ی ولی فقیه در سازمان و معاونان ، مدیران و روسای ادارات تابعه این سازمان حضور داشتند.

در این جلسه دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان به ارایه برنامه های این سازمان در سال جاری پرداخت و گفت: سال 1395 که به عنوان سال " اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل " از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده ، نقشه راه روشن و آینده ساز برای عبور از مراحل رشد و توسعه و رسیدن به پیشرفت همراه با عدالت است.

وی در ادامه سخنانش در خصوص پروژه های در دست اقدام سازمان سخن گفت و از مسوولان برای اجرای کامل و به هنگام پروژه ها در خواست کمک و همکاری کرد.

دکتر مهاجر در ادامه همچنین به مسایلی چون شبکه راههای روستایی، بیمه محصولات کشاورزی و...اشاره کرد و در بخش دیگری از سخنانش گفت: صندوق حمایت از بخش کشاورزی می تواند کمک بزرگی به بخش کشاورزی کرده و در جهت رفع مشکلات کشاورزان منطقه یاری رسان ما باشد.

در ادامه این نشست علیرضا ابراهیمی نماینده ی منتخب مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال 1395 به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: با توجه به منابع موجود در کشور و نیروهای پرتلاش در بخش کشاورزی استان می توان به این مهم دست یافت.

وی افزود: بخش کشاورزی مهم ترین بخش در استان گلستان است چرا که استان گلستان قطب کشاورزی کشور است و در این راستا تلاش و زحمات مسوولان و کشاورزان استان قابل ستایش است.

نماینده ی منتخب مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: طرح الگوی کشت یکی از دغدغه های ما است و مدیریتی برای ساماندهی آن لازم است.

ابراهیمی در پایان اظهار امیدواری کرد با تعامل و همکاری کشاورزان و مسوولان و متخصصان این بخش مسایل و مشکلات بخش کشاورزی استان مرتفع شده و در آینده ای نزدیك شاهد توسعه پایدار كشاورزی در استان باشیم.

 

جلسه شورای هماهنگی سازمان با حضور نماینده ی منتخب مردم رامیان و آزادشهر در مجلس

 

جلسه شورای هماهنگی سازمان با حضور نماینده ی منتخب مردم رامیان و آزادشهر در مجلس

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .