عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای پروژه بزرگ مجتمع گردشگری و تفریحی توریستی گلستان خزر در شهرستان بندرگز


اجرای پروژه بزرگ مجتمع گردشگری و تفریحی توریستی گلستان خزر در شهرستان بندرگز

اجرای پروژه بزرگ مجتمع گردشگری و تفریحی توریستی گلستان خزر در شهرستان بندرگز

 در راستای تامین اعتبارات و پیشرفت روند اجرایی شدن پروژه بزرگ مجتمع گردشگری –تفریحی توریستی گلستان خزر دربندرگز، از این پروژه بازدید به عمل آمد.

 به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، با توجه به راه اندازی این پروژه گردشگری در شهرستان بندرگز و حمایت های لازم از این پروژه، دکتر نظری مهر نماینده مردم غرب استان گلستان و مهندس کریمی مدیرکل میراث فرهنگی استان گلستان و همچنین مدیر عامل بانک ملی استان گلستان از پروژه نیمه تمام تفریحی و توریستی گلستان خزر در بندرگز بازدید کردند.

 در این بازدید مهندس کریمی مدیر کل میراث فرهنگی گلستان گفت: بانک های عامل تسهیلات ارزان قیمت را جهت اعطا به صاحبان پروژه های گردشگری نیمه تمام قرار داده اند، تا ازآنها حمایت های لازم به عمل آید.

 وی درادامه افزود: با توجه به این که منطقه ما یک منطقه گردشگری است و همه ساله مسافران زیادی از این مسیر عبور می کنند، باید نیازهای آنها را برآورد و برای تکمیل این گونه پروژه ها حمایت های لازم صورت پذیرد.

 مهندس کریمی اذعان داشت: راه اندازی پروژه گردشگری گلستان خزر بندرگز موجب رونق اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان و منطقه می شود ولیکن مشکلاتی در مسیر پیشرفت این پروژه ها باعث می شود خساراتی به سرمایه گذاران وارد شود و سرمایه گذاران را از اتمام و تکمیل این طرح ها منصرف کند.

 وی خاطر نشان کرد: طرح گردشگری و توریستی گلستان خزر بندرگز ، یکی از طرحهای بزرگ گردشگری در حوزه غرب استان می باشد که در زمینی به مساحت 16هزار مترمربع شامل رستوران، نمازخانه ، سویت های اقامتی وپذیرایی ، تالار پذیرایی و فروشگاه های صنایع دستی است و با سرمایه گذاری کل به مبلغ 120000 میلیون ریال و اشتغالزایی 50نفر در دست اجرا می باشد.

 کریمی در پایان گفت: با فراهم سازی روند ارائه تسهیلات و اعتبارات تلاش خود را برای تکمیل و ادامه طرح این مجتمع انجام می دهیم و دراین راه جهت تکمیل این پروژه، همراهی و همکاری بانک عامل دلگرم کننده است که امیدواریم با تامین اعتبارات به زودی شاهد ادامه روند اجرا و ساخت این پروژه باشیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .