عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ملاقات عمومی مدیرکل راه آهن شمال شرق 2


ملاقات عمومی مدیرکل راه آهن شمال شرق 2

 ملاقات عمومی مدیرکل راه آهن شمال شرق 2

 مديركل راه آهن شمال شرق ۲ به مشابه دیدارهای قبلی در سومین هفته اردیبهشت نیز با شهروندان و مردم شهید پرور استان گلستان بصورت چهره به چهره ديدار و گفت وگو نمود.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲، محمد رضا قرباني در این دیدار گفت : مديران دستگاههاي اجرايي خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند و مردم ولی نعمتان ما می باشند.

 در این دیدار که تا ظهر به طول انجامید و مراجعین مشکلات خود را در زمینه های گوناگون مطرح کردند و به نوبه خود رسیدگی های لازم نیزصورت پذیرفت .

 مديركل راه آهن شمال شرق ۲ در حاشیه این دیدارها گفت : يكي از جمله اهداف خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مديران دستگاههاي اجرايي ديدار چهره به چهره و بررسی برخی از مشکلات مرتبط و ارائه راهکارهای مناسب واقدام لازم برای مردم شریف این خطه می باشد.

 وی بیان داشت: آشنایی با مسائل و مشکلات مردم می تواند مدیران راکه همانا خادمان نظام هستند را برای برنامه ریزی های بهتر در حوزه های مختلف کمک نماید تا از این فرصت خدمتگزاری به نحو احسن و در جهت خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم این سرزمین استفاده شود.

 مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 در این دیدارها با اشاره به اهمیت طرح تکریم ارباب رجوع گفت : یکی از ماموریتهای ما مسئولین و مدیران و خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تکریم ارباب رجوع و تسهیل ، تسریع و روانسازی موارد مطروحه می باشدکه همانا و بدون شک خدمت به مردم وبندگان خدا اجری معنوی و اخروی دارد که در زندگانی همه ما تاثیری شگرف خواهد داشت .

 قربانی ضمن تشکر از مردم که با صبر و تحمل در این دیدارها مشکلات و خواسته های خود را مطرح کردند، افزود: خدا را شاکریم که توانسته ایم با اهتمام نسبت به برگزاری ملاقات های عمومی اقدام کنیم .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2- استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 1921
  • کد خبر : 20731