عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اسناد مزیت پیشرو در بخش گردشگری، تنها نمونه کامل شده دراستان گلستان


اسناد مزیت پیشرو در بخش گردشگری، تنها نمونه کامل شده دراستان گلستان

اسناد مزیت پیشرو در بخش گردشگری، تنها نمونه کامل شده دراستان گلستان

 درپانزدهمین شورای راهبردی مزیت پیشرو بخش گردشگری، تدوین اسناد مزیت پیشرو دربخش گردشگری به عنوان تنها نمونه کامل شده در سطح استان گلستان اعلام شد.

 به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، مدیر کل این دستگاه اجرایی با اعلام این خبر گفت: درپانزدهمین شورای راهبردی مزیت پیشرو بخش گردشگری، فرم های مزیت پیشرو اداره کل که دربخش اسناد مزیت پیشرو تکمیل شده بود، توسط گروه گردشگری ارائه شد و تدوین اسناد مزیت پیشرو دربخش گردشگری به عنوان تنها نمونه کامل شده دراستان مطرح شد.

 مهندس پیش قدم ریاست سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گلستان در این جلسه و براساس فرم های ارائه شده مزیت پیشرو بخش گردشگری عنوان کرد: شناسایی واحصاء الزامات قانونی مورد نیاز واصلاح الزامات قانونی موجود معارض با توسعه صنعت گردشگری استان از مهمترین اهداف پیش بینی شده در اسناد مزیت پیشرو گروه گردشگری می باشد که می تواند رتبه بندی ارزش افزوده آتی را درکلیه بخش های گردشگری تغییر دهد.

 ایشان تاکید کردند که این موضوع از مهمترین مباحث مطروحه در اسناد اقتصاد مقاومتی استان می باشد.

 مهندس پیش قدم درادامه تدوین اسناد مزیت پیشرو دربخش گردشگری را به عنوان تنها نمونه کامل شده در سطح استان اعلام کرد و ادامه داد: این اسناد درهفته های آتی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارائه می گردد.

 مهندس ابراهیم کریمی نیز دراین جلسه اذعان داشت: به منظور تحقق هدف مورد نظر و انطباق هرچه بیشتر اسناد بالادستی تدوین شده در بخش گردشگری، کمیته طرح وبرنامه دراداره کل راه اندازی شده و امور مربوطه را پیگیری می کند.

 وی از همکاری نزدیک سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان با اداره کل میراث فرهنگی گلستان تقدیر و تشکر نموده و اظهار امیدواری کرد: با تلاش های انجام شده و پیگیری های صورت گرفته، بتوان به جایگاه واقعی صنعت گردشگری دراستان دست یافت و زمینه های توسعه اقتصادی منطقه بیش از پیش فراهم آید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .