عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در مقابل نسلهای آینده مسئولیم و می بایست مصرف بهینه آب را سرلوحه کار خود قرار دهیم،

مدیرعامل شرکت آبفار گلستان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان:

در مقابل نسلهای آینده مسئولیم و می بایست مصرف بهینه آب را سرلوحه کار خود قرار دهیم،

در مقابل نسلهای آینده مسئولیم و می بایست مصرف بهینه آب را سرلوحه کار خود قرار دهیم،

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان، با قدردانی از اقدامات این رسانه در راستای آگاهی بخشی مردم، بر نقش تأثیرگذار صدا و سیما در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب شرب در جامعه تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان، مهندس شکیبافر گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و خشکسالی سال های اخیر، منابع آبی در استان کاهش محسوسی داشته که این وضع، محدودیت منابع آب را به دنبال داشته و تنها راه گذر از وضعیت نامناسب کنونی، توجه به مدیریت مصرف با استفاده از ظرفیت های مختلف از جمله رسانه هاست و مردم نیز بایستی این موضوع را جدی گرفته و در مصرف بهینه آب اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی افزود: تعامل با رسانه ها باعث فراگیر شدن فرهنگ مصرف بهینه آب می شود که در این خصوص صدا و سیمای استان، نقش تأثیرگذاری در اشاعه فرهنگ مصرف مدیریت شده آب دارد، لذا انتظار می رود که صدا و سیما همانند گذشته شرکت آب و فاضلاب روستایی را در آگاهی بخشی مردم در جهت استفاده بهینه از منابع آبی یاری دهد.

مهندس شکیبافر با اشاره به اینکه در مقابل نسلهای آینده مسئولیم و می بایست مصرف بهینه آب را سرلوحه کار خود قرار دهیم، از صداوسیما بعنوان نهاد فرهنگی نامبرد و افزود: سیاستهای تشویقی یکی از راهکارهای مهم در ارائه برنامه های فرهنگ صحیح مصرف بشمار می رود که می بایست با جدیت انجام شود.

بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای گلستان نیز در این دیدار به اهمیت تأمین آب شرب و نقش بی بدیل آن در زندگی مردم روستاها اشاره کرد و بر آمادگی صدا و سیمای استان برای ایفای نقش جدی تر در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه و مدیریت شده آب در بین مردم تأکید کرد.

مدیر کل صداوسیمای استان در پایان تصریح کرد: صدا و سیما برای هرگونه همکاری و تعامل بیشتر در راستای خدمات شرکت آبفار استان و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در مصرف بهینه آب آمادگی دارد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .