عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست هماهنگی اولین همایش ملی تجارت الکترونیکی در دوران پسا تحریم برگزار شد.


نشست هماهنگی اولین همایش ملی تجارت الکترونیکی در دوران پسا تحریم برگزار شد.

نشست هماهنگی اولین همایش ملی تجارت الکترونیکی در دوران پسا تحریم برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان گلستان، نشست هماهنگی اولین همایش ملی تجارت الکترونیکی در دوران پسا تحریم با حضور دبیر اجرایی همایش و مدیران سازمان صنعت معدن و تجارت استان در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

دکتر مومنی در این نشست گفت: با توجه به اینکه اولین همایش ملی تجارت الکترونیکی در دوران پسا تحریم در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ در شهر گرگان برگزار خواهد شد، لازم است برنامه ریزی لازم برای برگزاری کارگاههای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، حقوق، قوانین تجارت و بازاریابی صورت پذیرد.

دکتر مومنی در این نشست همچنین ضمن پیشنهاد برگزاری نمایشگاه تخصصی مرتبط گفت: همایش ملی تجارت الکترونیکی در دوران پساتحریم را می توان فرصتی برای استان گلستان و کشور در شرایط پس از تحریم در نظر گرفت که به موجب آن زمینه لازم برای شکوفایی اقتصاد و بازار در بستر فضای مجازی ایجاد گردد.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ضمن مهم شمردن محورهای همایش گفت: محورهای نماد اعتماد الکترونیکی، نقش تجارت الکترونیکی در اقتصاد مقاومتی، سلامت، امنیت، اعتماد و پایداری در تجارت الکترونیکی و غیره از مهمترین عوامل ایجاد پیشرفت در حوزه ی تجارت الکترونیک است که با فراخوان مقاله در این همایش ایده ها و راهکارهای جدید از سرتاسر کشور به بحث و تبادل نظر خواهد انجامید.

دکتر مومنی در پایان این نشست از سازمان صنعت معدن تجارت استان بابت برنامه ریزی و پیگیری مجدانه در برگزاری این همایش ملی تشکر نموده و اعلام نمود اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آمادگی هرگونه همکاری در مباحث فنی، علمی و کارگاهی همایش را دارد.

 

نشست هماهنگی اولین همایش ملی تجارت الکترونیکی در دوران پسا تحریم برگزار شد.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .