عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ورود درزین به خطوط ریلی اداره کل راه آهن شمال شرق 2


ورود درزین به خطوط ریلی اداره کل راه آهن شمال شرق 2

 مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 از ورود درزین نو به خطوط ریلی این اداره کل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2، محمد رضا قربانی گفت : درزین ورودی به منظور سرویس دهی و اعزام کارشناسان و کارگران به طول خط ، انجام کمیسیون های میدانی ، تشریفات و بازدید و در مواقع اضطراری اعزام برای انجام امور تعميرات احتمالی و بازرسي خطوط ريلي طراحي و مورد استفاده قرار می گیرد.

 وی عنوان کرد : طراحي کابين ( اتاق ) اين درزين به گونه اي است که راننده و سرنشينان در محيطي کاملاً راحت ، استاندارد و با قدرت ديد و مانور بالا و با رعایت گاباری خط با دربهای مناسب و داشتن قابلیت سوار و پیاده شدن سرنشینان برای انجام  مأموريت خود در آن مستقر و در طول مسیر حرکت میکنند.

 وی ادامه داد : این دستگاه ( درزین ) که توسط متخصصان کشور عزیزمان ایران اسلامی ساخته و همه آزمایش‌های فنی مربوطه را با موفقیت پشت سرگذاشته است، نوع کاربری آن مسافری وبصورت خود کششی قابل حرکت به دو سمت  و مورد بهره‌برداری در خطوط ایران طراحی و از لحاظ تجهیزات ایمنی داخل کابین نیز دارای کپسول آتش نشانی ، جعبه کمک های اولیه وبرخی از موارد رفاهی دیگر نیز می باشد.

وی اضافه کرد : با ورود این درزین به خطوط ریلی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 یکی از نیازهای اولیه این حوزه دربازدید و کمیسیون ها مرتفع گردید و بصورت بهینه مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداراه کل راه آهن شمال شرق 2- استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 2524
  • کد خبر : 22350