عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از ۶۷ كارگر نمونه شركت توزيع نيروي برق استان گلستان تجليل شد


از ۶۷ كارگر نمونه شركت توزيع نيروي برق استان گلستان تجليل شد

از ۶۷ كارگر نمونه شركت توزيع نيروي برق استان گلستان تجليل شد

 به مناسبت روز جهاني كار و كارگر با حضور مديراني ستادي و شهرستاني از ۶۷ كارگر نمونه شركت توزيع نيروي برق استان گلستان تجليل شد.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان گلستان در مراسم روز كار و كارگر با تبريك اعياد شعبانيه و اين روز به تمام تلاشگران اين عرصه اظهار داشت: روز جهاني كار و كارگر بهانه‌اي است براي تكريم انسان‌هايي كه تمام همت خود را براي آباداني و پيشرفت جامعه قرار مي‌دهند.

مهندس نصيري به ديدگاه اسلام در خصوص كار به عنوان عملي دنيوي و اخروي و محور زندگي اشاره كرد و اظهار داشت: كار به رشد عقلاني انسان كمك مي كند .

وي همچنين افزود :در فرمايشات ائمه اطهار آمده است كه كسي كه به كار و تلاش مشغول است از كسي كه كار را رها كرده و به عبادت مشغول است در نزد خدا جايگاه بالاتري دارد.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان گلستان به فرمايشات مقام معظم رهبري در پپام نوروزي اشاره كرد و افزود :تعميرات پيشگيرانه از شاخص هاي اقتصاد مقاومتي در شركت توزيع است.

به گفته وي شاخص ديگر اقتصاد مقاومتي كاهش پيك است وشركت توانير پيك امسال استان گلستان را يکهزارو ۹۱ مگاوات در نظر گرفته است و مقرر كرده است نبايد از اين مقدار تجاوز كنيم.

وي در ادامه سخنانش اظهار كرد :حركت در مسير اصلاح مصرف نيازمند يك عزم ملي است و در صدد هستيم تفاهم نامه هايي را با صنعت و كشاورزي منعقد كنيم.

مهندس نصيري يادآور شد كه امسال طرحي را در ادارات اجرا مي كنيم كه ساعت به وقت گلستان نام دارد.

وي در توضيح ا ين طرح گفت : در اين طرح ۴ روز كه بر اساس پيش بيني ها بيشترين مصرف را خواهد داشت يك ساعت لوازم غير ضرور و لوازم سرمايشي در ادارات خاموش خواهد شد.

دبير شوراي فرهنگي صنعت آب و برق استان گلستان در اين مراسم با تبريك اعياد ماه شعبان بابيان رواياتي به فضايل امام حسين (ع) اشاره كرد و گفت: امام حسين (ع) چراغ هدايت است و اگر همه درب ها به روي مابسته شد خدواند متعال چراغ هدايتي براي ما گذاشت وآن امام حسين (ع) است.

حجت الاسلام بيرقدار در ادامه با اشاره به عظمت كارگر مطالبي در خصوص جايگاه ويژه و والاي كارگران بيان كرد.

به گزارش خبرنگار ما در پايان اين مراسم از ۶۷ كارگر نمونه شركت توزيع نيروي برق استان گلستان با اهدا لوح تقدير و هدايايي تجليل شد


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .