عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل بهزیستی استان از خط 123 اورژانس اجتماعی


بازدید مدیرکل بهزیستی استان از خط 123 اورژانس اجتماعی

بازدید مدیرکل بهزیستی استان از خط 123 اورژانس اجتماعی

 همزمان با آغازسال تحصیلی جدید، صبح امروز مدیرکل بهزیستی استان به جمعی از مدیران و معاونان اداره کل با حضور در محل خط 123 اورژانس اجتماعی به بررسی و رفع مسائل و مشکلات این خط در سطح استان پرداختند.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اینکه سال گذشته چهار هزار و 712 تماس و6ماهه اول سال جاری نیزیک هزارو 320 تماس با خط تلفن 123 اورژانس اجتماعی بهزیستی استان برقرار شده است، عنوان کرد: مشکلات خانوادگی میان همسران در صدر این تماس ها بوده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر در استان 12 مرکز اورژانس اجتماعی در سطوح مختلف مشغول به فعالیت هستندکه شامل چهار بخش خط تلفن 123، خدمات سیار، مرکز مداخله هستند.

خانم رحمانی افزود: با توجه به اینکه ضرورت راه اندازی خط سه رقمی تلفن 123اورژانس اجتماعی به منظور دستیابی آسان و سریع برای همشهریان احساس شده است ،ابن خط با حمایت شرکت مخابرات،نیروی انتظامی،دادگستری ودیگردستگاههای مربوطه در راستای توانمند سازی اقشار در معرض آسیب و آسیب دیدگان اجتماعی شکل گرفته است..

وی یادآورشد: آسیب‌های اجتماعی شامل کودکان و همسران مورد آزاد و خشونت، دختران فراری، کودکان خیابانی و ... جزو حوزه فعالیت این اورژانس اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: خدماتی که توسط این ارگان به افراد ارائه می‌شود، شامل معرفی خدمات سازمان بهزیستی به تمامس گیرندگان، ارائه راهنمایی لازم به تماس گیرندگان، ارجاع تماس گیرندگان به مراکز تابعه سازمان شامل توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی، ارجاع افراد به مراکز مداخله در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی، همچنین ارجاع افراد مشمول دریافت خدمات به واحدهای خدمات اجتماعی سیار است.

رحمانی در پایان یادآور شد: در صورت تماس هر کدام از افراد‌ یا اعضای خانواده شخص آسیب دیده‌، همچنین تماس تلفنی از سوی کارشناسان و کارکنان سازمان های دولتی و غیر دولتی به مشکل آنان توسط روانشناسان و مددکاران فعال در مرکز اورژانس اجتماعی خدمات رسانی ارائه خواهد شد.

بازدید مدیرکل بهزیستی استان از خط 123 اورژانس اجتماعی


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 2295
  • کد خبر : 2266