عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روکش آسفالت سه راه روستايي علي آباد كتول در شرق گلستان انجام شد


روکش آسفالت سه راه روستايي علي آباد كتول در شرق گلستان انجام شد

روکش آسفالت سه راه روستايي علي آباد كتول در شرق گلستان انجام شد

 رئيس اداره راه و شهرسازي علي آباد كتول از اجراي روکش آسفالت گرم در سه راه روستايي برفتان، كردآباد و عباس آباد اين شهرستان درسال جاري خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس" اسماعيل گرزين" در گفت و گويي خبري، طول اجراي اين عمليات را بيش از سه كيلومتر بيان كرد و گفت: پنج ميليارد و 405 ميليون ريال اعتبار از محل منابع ملی براي آنها هزينه شده است.

وي ادامه داد: روکش آسفالت مجدد راه هاي روستايي مذكور به دليل اينكه از نوع آسفالت سرد و با قدمتي بيش از 25 سال و با خرابي هاي زياد روبرو بوده، در دستور كار اين اداره قرار گرفت و در واقع خواسته دیرینه مردم و اهالی روستاهای فوق محقق شد.

به گفته گرزين، اهميت اين راه ها بويژه راه روستايي عباس آباد از حيث تردد و ارتباط با روستاهاي دهانه محمدآباد، علت ديگر بهسازي آنها بوده است.

رئيس اداره راه و شهرسازي علي آباد كتول خاطرنشان كرد: يكهزار و 283 خانوار ساكن در روستاهاي اشاره شده از مزاياي اجراي اين عمليات بهره مند شدند تا ترددي روان و ايمني بيشتري را در راه ها داشته باشند.

شهرستان علي آباد كتول در 35 كيلومتري شرق گرگان مركز استان گلستان واقع شده و حدود 350 كيلومتر از راه هاي اين استان را تحت پوشش دارد.

 روکش آسفالت سه راه روستايي علي آباد كتول در شرق گلستان انجام شد

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .