عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جواد رضاپور سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان آق قلا شد


جواد رضاپور سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان آق قلا شد

جواد رضاپور سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان آق قلا شد

طی حکمی از سوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان ، جواد رضا پور به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان آق قلا منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان ؛ مراسم تودیع و معارفه رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آق قلا با حضور فرماندار و امام جمعه آق قلا و مدیر عامل و معاونین جمعیت هلال احمر استان و مسئولین شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری آق قلا برگزارشد

آخوند رهیر امام جمعه محترم شهرستان آق قلا گفت : جمعیت هلال احمر یک ارگان خادم بشریت است و جمعیت هلال احمر استان گلستان با مدیریت دکتر احمدی توانسته در حوادث مختلف خدمات ارزنده ای را ارائه نماید . ایشان همچنین در وصف دکتر احمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر افزود: در شجره روحی ایشان بشردوستی ، وحدت دوستی و کرامت انسانی بسیار بالاست .

فرماندار آق قلادر این مراسم گفت : مردم وقتی لباس هلال احمر را می بینند احساس امنیت و آرامش می کنند ، ظرفیت و توانمندی هلال احمر گلستان بسیار بالاست و امیدوارم رضایتمندی مردم از هلال احمر استمرار داشته باشد.

 

دکتر حسین احمدی در حکم انتصاب جواد رضا پور آورده است : با عنایت به تعهد و تجارب ارزنده جناب عالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان آق قلا» منصوب می شوید .

امید است در سایه الطاف الهی و با اتکال به خداوند متعال در نیل به اهداف انسانی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر و با همفکری و مشاوره با افراد مطلع صاحب نظر ضمن هماهنگی با مراجع مربوط در انجام وظایف قانونی محوله موفق و موید باشید .

توفیق و سلامتی شما را در انجام مسئولیت از درگاه ایزد متعال خواستارم .

دکتر حسین احمدی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان

 جواد رضاپور سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان آق قلا شد


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .