عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نظارت بر عملکرد کارکنان، توانایی آنان را ارتقاء می دهد


نظارت بر عملکرد کارکنان، توانایی آنان را ارتقاء می دهد

 مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان گفت: نظارت بر عملکرد کارکنان، توانایی آنان را ارتقاء می دهد.

 به گزارش ایثار واحد گلستان ، چهارشنبه ششم مردادماه 95 علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان درجلسه ارزیابی عملکرد معاونت تعاون وامو راجتماعی توسط کارشناسان بنیاد مرکزازشهرستانهای تابعه استان خبرداد.

این جلسه درسالن جلسات بنیاد استان با حضور علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ، علی ربیع پور رییس اداره تسهیلات ، همایون لطفی رییس اداره بیمه های اجتماعی اداره کل تسهیلات بنیاد شهیدو امور ایثارگران مرکز ، فرقانی معاون تعاون و اموراجتماعی ،علیرضا آب باریکی رییس دفتر ، علی رضایی رییس بازرسی، علی مهاجر موسوی رییس حراست ، نعمت اعتراف رییس اداری مالی وذیحسابی و محمد حسین رایج رییس اداره تسهیلات استان برگزار شد.

فاضلی مدیرکل بنیاد ضمن خوش آمد گویی به همکاران بنیاد مرکز گفت : نظارت و بازرسی در دستگاه ها از اهمیت بالایی برخوردار است ، نظارت توانایی کارکنان را به منصه ظهور گذاشته و می تواند بسیار مفیدو بهینه باشد . مطالعه قوانین و مقررات به پرسنل بنیاد اجازه می دهد با تسلط بیشتری خدمات مطلوب به قشر عزیز ایثارگر ارائه و سطح رضایت جامعه ایثارگر ی را در کمترین زمان ممکن فراهم نمایند.

وی ادامه داد : اگربرنامه ریزی ونظارت مناسب درتمام سطوح اداری بنیاد صورت نگیرد رضایت ارباب رجوع و جامعه ایثارگری فراهم نخواهد شد و این میسر نمی شود مگر با نظارت و جلسات هم اندیشی و بالا بردن سطح آگاهی همکاران در خصوص بخش نامه ها و دستور العمل ارسالی از بنیاد مرکز امکان پذیر می شود.

وی تصریح کرد : توان پرسنل با ارزیابی سنجیده میشود و با بررسی نقاط قوت و ضعف خود، در صدد رفع نواقص و تقویت داشته های خود هستند این دیدار و ارزیابی ها باعث ارتقاء سطح آگاهی آنان شده و این مهم با تظارت و سرکشی ادواری استان از شهرستان ها محقق می گردد.

سپس آقایان ربیع پور و لطفی ضمن تشکر از مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ،عملکرد معاونت تعاون و امور اجتماعی و اداره تسهیلات استان و سرکشی از شهرستانهای تابعه را رضایت بخش و در سطح خوب اعلام داشتند و به بیان نقطه نظرات و فعالیت ها در حوزه کاری خود پرداختند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .