عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حمایت از خبرنگار در عمل با احترام به قلم و اندیشه او به اثبات می رسد

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان :

حمایت از خبرنگار در عمل با احترام به قلم و اندیشه او به اثبات می رسد

حمایت از خبرنگار در عمل با  احترام به قلم و اندیشه او به اثبات می رسد

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: حمایت از خبرنگار در جشن روز خبرنگار خلاصه نمی شود بلکه با احترام به قلم و اندیشه ی او به اثبات می رسد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان، مهندس امراله عباسی در پیامی به مناسبت گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار، گفت: هفده مرداد یادآور بزرگداشت محمود صارمی است خبرنگاری که سال ۷۷ در افغانستان به دست عوامل طالبان کشته شد و

این روز را به یاد او و همراهانش به عنوان روز خبرنگار گرامی می داریم و بهانه ای است تا از انسان هایی که با سلاح قلم در زمینه ی اطلاع رسانی به مردم ، فعّالیّت دارند ، تقدیر به عمل آوریم.

امراله عباسی افزود :حوزه ی خبر ، حوزه ای جذاب و پرمخاطره و در عین حال بسیار متنوّع است . گوناگونی اخبار باعث شده که خبرنگاران هم هر کدام در یک حوزه ی خبری تخصّص پیدا کنند .

وی بیان داشت: گاه انتشار برخی خبرها برای خبرنگار دردسرهایی به بار می آورد؛ از این رو این حرفه افرادی را طلب می کند که علاوه بر تیزبینی ، صداقت و سرعت عمل ، باید شهامت گفتن حقایق را هم داشته باشد .

مدیرکل تعاون،کارو رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به پیشرفت علم و فن آوری گفت: خبرنگار به عنوان مهمترین ابزار اطلاع رسانی نقش مهمی در جامعه امروز بر عهده دارد؛ خبرنگاری ، حرفه ی پرمسؤلیّتی است که اصول اوّلیه ی آن تعهّد ، خلاقیّت ، احترام به آزادی عقیده و داشتن صداقت است.

وی تاکید کرد:کسی که به این عرصه قدم می گذارد ، ضمن داشتن استعداد و دقّت کافی باید حوصله فراوان برای این کار داشته باشد و در انتقال اخبار سرعت عمل داشته باشد.

مهندس عباسی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است خبرنگاری که صداقت پیشه و متعهد است از گفتن حرف حق ابایی ندارد و شرافت خبرنگاری را با ریاکاری آلوده نمی کند .

روز خبرنگار بر تمامی خبرسازانی که در عرصه ی حق و عدالت قلم فرسایی می کنند ، گرامی باد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 473
  • کد خبر : 23570