عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز بهره برداري از بهسازي 35 محور روستايي گلستان در هفته دولت

مديركل راه و شهرسازي خبر داد:

آغاز بهره برداري از بهسازي 35 محور روستايي گلستان در هفته دولت

آغاز بهره برداري از بهسازي 35 محور روستايي گلستان در هفته دولت

 مديركل راه و شهرسازي گلستان اعلام كرد: بهره برداري رسمي از پروژه هاي مرمت، بهسازي و روكش آسفالت 35 محور روستايي استان با اعتباري بالغ بر99 ميليارد ريال در هفته دولت امسال آغاز مي شود.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس"ابراهيم مبارك قدم" در گفت و گويي خبري، طول عمليات اجرايي انجام شده در اين محورها را، 3/82 كيلومتر بيان كرد و افزود: تمام اعتبارات اجراي اين عمليات ها از محل منابع ملي معاونت راه روستايي وزارت راه و شهرسازي تامين شده است.

وي، مرمت و بهسازي و روكش آسفالت راه روستايي جعفرآباد و نصرآباد در گرگان، مرمت و بهسازي و روكش آسفالت راه روستايي دهنه محمدآباد و محور شيرنگ در علي آبادكتول، مرمت، بهسازي و روكش آسفالت راه روستايي گاميشلي نزار و قره تپه در بندرتركمن و راه روستايي دوزين- ليرو- اسفرانجان در مينودشت را از جمله مهمترين اين پروژه ها بيان كرد.

مبارك قدم همچنين از مرمت و بهسازي و روكش آسفالت محور دليجه- شورحيات و دوگونچي در آق قلا، مرمت، بهسازي و روكش آسفالت راه روستايي آلمان، آق بند و ساري بخش(سلطانعلي) در گنبد و مرمت، بهسازي و روكش آسفالت راه روستايي املاك(ينقاق) در گاليكش به عنوان تعدادي ديگر از مهمترين پروژه ها نام برد.

مديركل راه و شهرسازي گلستان، هدف از اجراي اين عمليات را، افزايش ايمني و حفظ و نگهداري راه ها و جلوگيري از عدم تخريب آنها به عنوان بخشي از مهمترين سرمايه هاي كشور بيان كرد.

استان گلستان بالغ بر پنج هزار كيلومتر راه دارد كه سه هزار و 501 كيلومتر آن روستايي است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .