عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 40پروژه عمرانی شرکت آب منطقه ای گلستان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود


40پروژه عمرانی شرکت آب منطقه ای گلستان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

40پروژه عمرانی شرکت آب منطقه ای گلستان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان از افتتاح و کلنگ زنی40پروژه با اعتباری بالغ بر 254میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان؛ مهندس علی نظری با اعلام این خبر گفت؛ با اعتباری بالغ بر 254 میلیارد ریال تعداد 38 پروژه افتتاح و 2 پروژه  در هفته دولت کلنگ زنی می شوند.
وی افزود: این پروژه ها در قالب طرح های تامین و عرضه آب، مهندسی رودخانه ها و شبکه سنجش منابع آب از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح و کلنگ زنی می شود.
مهندس نظری تصریح کرد: تجهیز و بهره برداری 3 حلقه چاه خطوط جمع آوری و انتقال از محور سالیکنده، شبکه اصلی آبیاری و زهکشی قره سو- زرینگل، شبکه آبیاری و زهکشی گلستان 2، احداث سد کوچک مخزنی فاضل آباد آزادشهر، دیواره سازی، تثبیت بستر و ساماندهی گز غربی وگز شرقی ، دیواره سازی و ساماندهی رودخانه قره سو در شهرستان بندرترکمن و احداث کف بند در رودخانه قره چای رامیان را از جمله پروژه های قابل افتتاح این شرکت اعلام کرد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در ادامه گفت: احداث مخزن ذخیره 5 هزار متر مکعبی کردکوی و سد تنظیمی محمدآباد از جمله پروژه های آماده کلنگ زنی این شرکت در هفته دولت است.
گفتنی است این پروژه ها در محدوده 13شهرستان شامل آزادشهر، آق قلا، بندرگز، ترکمن، رامیان، علی آباد کتول، کردکوی، کلاله، گرگان، گمیشان، گنبد، مراوه تپه و مینودشت می باشد که در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .