عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مجمع عمومی سالیانه هیئت تنیس روی میز استان گلستان برگزار شد

با حضور رئیس فدراسیون تنیس؛

مجمع عمومی سالیانه هیئت تنیس روی میز استان گلستان برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه هیئت تنیس روی میز استان گلستان،با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز، مدیرکل ورزش و جوانان ، رئیس هیئت تنیس روی میز استان و دیگر اعضای مجمع در اداره کل ورزش و جوانان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان ، رئیس هیئت تنیس روی میز استان گلستان در این مجمع، اظهار کرد: سال گذشته ۱۲ مرحله اعزام به مسابقات مختلف کشوری داشتیم که در رده نوجوانان سه بار، جوانان چهار بار و بزرگسالان پنج بار بوده است.

حسین لیاقی افزود: تیم نوجوانان و بانوان گلستان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند، در این مسابقات ۱۸ تیم حضور داشتند که تیم استان با ۶ بازیکن در این رقابت ها شرکت کرد و سه بازیکن این تیم به جمع هشت پینگ پنگ باز برتر راه یافتند.

وی با بیان اینکه تیم خردسالان و نونهالان گلستان نیز به مسابقات قهرمانی کشور در کرمانشاه اعزام شد، افزود: این مسابقات با شرکت ۱۷ تیم برگزار شد که باز هم استان گلستان با ۶ پینگ پنگ باز در این رقابت ها شرکت کرد که از بین آنها سه بازیکن برای طرح استعدادیابی به فدراسیون معرفی شدند.

لیاقی تصریح کرد: میزبانی مسابقات بزرگسالان قهرمانی کشور را در گرگان داشتیم که ۳۹ نفر شرکت کننده از ۱۰ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند و نفرات استان هم عملکرد خوبی در این مسابقات از خود به نمایش گذاشتند.

رئیس هیئت تنیس روی میز گلستان گفت: تیم گلستان در مسابقات کارکنان آموزش و پرورش و همچنین رقابت های تنیس روی میز بزرگسالان بانوان قهرمانی کشور موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شد.

لیاقی بیان کرد: کلاس مربیگیری و استعدادیابی نیز با حضور مدرسین فدراسیون در گلستان برگزار شد که خوشبختانه برای مربیان ما بسیار مثمرثمر بود و استقبال خوبی از این کلاس ها به عمل آمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حدود هشت میلیون تومان اداره کل ورزش و جوانان و حدود ۹ و نیم میلیون تومان نیز فدراسیون به هیئت کمک کرده است که امیدواریم بتوانیم با استفاده از آنها فعالیت های خوبی از قبیل برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، میزبانی اردوهای مختلف تیم ملی و کلاس های مربیگری و داوری داشته باشیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .