عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دوره های آموزشی اطفاء حریق کارکنان حراست شرکت گاز گلستان


برگزاری دوره های آموزشی اطفاء حریق کارکنان حراست شرکت گاز گلستان

 به گزارش روابط عمومی طی هماهنگی های بعمل آمده تعداد 85 نفر از کارکنان حراست شرکت گاز استان گلستان بمدت دو روز با مباحث مربوط به اطفای حریق و فنون مقابله با آن آشنا شدند.

 رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت گاز استان گلستان درخصوص برگزاری این دوره گفت: این دوره با هدف افزایش سطح دانش و مهارت وهمچنین حفظ آمادگی و ارتقاء سطح آگاهی نیروهای حراست بعنوان نفرات پیشتاز در مواجهه با حریق و مقابله با حوادث اضطراری از طریق آشنایی با سیستم های اعلام و اطفاء حریق در ساختمان و نحوه واکنش در شرایط اضطراری برگزار ‌گردید.

 وی با بیان اینکه این دوره در دو سطح تئوری و عملی برگزار شد گفت: برای آموزش پرسنل حراست از مربیان مجرب در دو بخش تئوری و بخش عملی استفاده شده که نکات بسیار حائز اهمیت و کاربردی مطرح گردید.

قربانعلی منوچهریان در ادامه افزود: آگاهی از مخاطرات ایمنی بویژه برای پرسنل حراست در بخشهای مختلف شرکت از جمله انبار کالا، ساختمان ادارای، ایستگاههای تقلیل فشار، مواد شیمیایی ، شرایط اضطراری و برنامه عملیاتی جهت کاهش ریسک حوادث و پیامدهای آن بسیار حائز اهمیت بوده بنابر این این دوره را حسب ضرورت با هماهنگی واحد حراست و همکاری واحد آموزش برگزار نمودیم.

  رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت:در بخش عملی و اجرای مانور شركت كنندگان ضمن آشنايي با پديده آتش سوزي و رفتارهاي مناسب فردي و گروهي هنگام وقوع حادثه ، روشهای اطفاء حریق ، آشنایی با انواع حریق ، نحوه اطفاء مایعات قابل اشتعال و همچنین انواع کپسول‌های اطفاء حریق و نحوه شناسایی کپسول‌ها، نحوه بازرسی و اطمینان از شارژ آن‌ها ، نحوه عملی کاربرد کپسول اطفاء حریق نیز به اجرا در آمد.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .