عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه های هفته ازدواج و تعالی خانواده استان گلستان اعلام شد


برنامه های هفته ازدواج و تعالی خانواده استان گلستان اعلام شد

معاونت فرهنگی و امور جوانان گلستان در گفتگو با صدا و سیمای مرکز گلستان از برگزاری برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان در هفته ازدواج و تعالی خانواده خبر داد.

ه گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان , طی گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای مرکز گلستان برنامه های هفته ازدواج و تعالی خانواده استان اعلام شد.

متقی معاون فرهنگی و امور جوانان استان گفت : به مناسبت فرارسیدن اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع )و حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه های پیش بینی شده در این هفته در استان به اجرا گذاشته خواهد شد. متقی افزود: این برنامه ها شامل : برپایی نمایشگاه ازدواج آسان و ملزومات زندگی , ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به خانواده ها, تجلیل از خادمین و خیرین حوزه ادواج و زوجین نمونه و برتر , ترویج فرهنگ ازدواج آسان و پایدار در بین نسل جوان جامعه , آموزش خانواده ها نسبت به آسان گرفتن امر ازدواج جوانان و اعلام آن از سوی ائمه جمعه و جماعات سراسر استان , حضور زوجین نمونه در برنامه های رادیویی و تلویزیونی , توزیع کتب , بروشور و نشریات آموزشی در بین عموم مردم و دیدار با خانواده های معظم شهدا و.... خواهد بود.

شایان ذکر است برنامه های هفته ازدواج از روز شنبه مورخ 13 لغایت 19 شهریور ماه در استان برگزار خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .