عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب سه مقام کشوری توسط دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان

در دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی-کاربردی اتفاق افتاد:

کسب سه مقام کشوری توسط دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان

 دکتر برزعلی، ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان از اعلام نتایج قطعی دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه خبر داد.

دکتر برزعلی ضمن بیان این خبر افزود: لیست اسامی نفرات برگزیده دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی پس از بررسی های نهایی اعلام شده است و از نفرات برتر در مراسم اختتامیه تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد.

وی افزود: در جشنواره امسال بیش از400 نفر از دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه در 7 رشته دانشجویی و 6 رشته در بخش اساتید و کارکنان در مرحله اول به رقابت پرداختند.

ایشان راهیافتگان مرحله کشوری را 13 نفر عنوان کردند و ادامه داد : تعداد نفرات برتر در هر 3 بخش 4 نفر می باشند که در بخش کتبی دانشجویی در رشته آشنایی با احادیث و ادعیه، مبین عیسایی رتبه سوم کشوری را کسب نمود، روح ا... کشتکار در بخش کتبی مدرسان و کارکنان در رشته آشنایی با سیره معصومین(ع) حائز رتبه اول کشوری شد و رتبه سوم کشوری در بخش هنری، رشته نماهنگ را مهدی نقابی از آن خود کرد.

همچنین در رشته حفظ کل قرآن کریم در بخش شفاهی، حامد روشنی به مرحله کشوری راهیافت که در تاریخ 6 الی 8 مهر 95 در استان قم با دیگر برگزیدگان به رقابت خواهد پرداخت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .