عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 25 هزار مراجعه در شش ماهه اول سال به کلینیک دندانپزشکی گرگان


25 هزار مراجعه در شش ماهه اول سال به کلینیک دندانپزشکی گرگان

25 هزار مراجعه در شش ماهه اول سال به کلینیک دندانپزشکی گرگان

 دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان با اعلام این خبر که ماهیانه بیش از 4 هزار نفر از خدمات کلینیک دندانپزشکی شهید بهشتی گرگان استفاده می کنند بر کیفیت این خدمات صحه گذاشت.

 وی تاکید کرد که در شش ماهه اول سال جاری 25 هزار نفر از خدمات ویزیت ، ترمیم ، کشیده ، جرم گیری ، جراحی و آموزش بهداشت دهان ودندان در این مرکز درمانی استفاده کرده اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی خدمات باکیفیت را حق بیمه شدگان خود می داند تاکید نمود که ما همواره برای تمام مراکز درمانی بویژه این مرکز دندانپزشکی از مواد مصرفی وتجهیزات مرغوب استفاده می نماییم تا بتوانیم به اتکای وجدان کاری و زحمات پرسنل خدمات شایسته ای را ارائه نماییم.

دکتر احمد نصرتی تقاضای زیاد و عدم تناسب عرضه وتقاضا را دلیل طولانی بودن نوبتها دانست و البته تاکید کرد که با افزایش دو دندانپزشک طی شش ماهه گذشته این فرایند تا حدی بهبود یافته و با راه اندازی کلینیک دندانپزشکی بیمارستان حکیم جرجانی امیدواریم که اوضاع عرضه خدمات دندانپزشکی که مورد نیاز و مطالبه همیشگی بیمه شدگان مرکز استان است ارتقاء قابل توجهی بیابد.

وی با توجه به فشار کاری موجود در کلینیک دندانپزشکی گفت : بر اساس آمارهای موجود در کشور در هرساعت 4.7 بیمار ویزیت می شود درحالی که در این کلینیک 5.1 بیمار پذیرش و مداوا می شود. همچنین حضور فیزیکی پزشکان این مرکز بیش از میانگین کشوری است و در اموری همچون کشیدن دندان و ترمیم نیز از میانگین کشوری بالاتر هستیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .