عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید سرکنسول روسیه در رشت از واحدهای تولیدی استان گلستان


بازدید سرکنسول روسیه در رشت از واحدهای تولیدی استان گلستان

بازدید سرکنسول روسیه در رشت از واحدهای تولیدی استان گلستان

 سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت با حضور رئیس اتاق بازرگانی،صنایع ، معادن و کشاورزی استان گلستان و معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن تجارت استان از واحدهای سورتینگ میوه تژوال و کشتارگاه صنعتی طیور سحر مرغ کردان گلستان در شهرستان بندرگز ، مجموعه فرآوری ماهی و میگوی استان و صنایع شیر پگاه گلستان در گرگان بازدید نمودند .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، درویش علی حسن زاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت بمنظور توسعه روابط تجاری استان گلستان با کشور روسیه و با هماهنگی اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان ، سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت از واحدهای تولیدی سورتینگ میوه تژوال و کشتارگاه صنعتی طیور سحر مرغ کردان گلستان در شهرستان بندر گز ، مجموعه فرآوری ماهی و میگوی استان و صنایع شیر پگاه گلستان در گرگان بازدید نمود .

وی گفت : در بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان بندرگز ، فرماندار و رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت این شهرستان و در بازدید از  مجموعه فرآوری ماهی و میگوی استان مدیر کل شیلات استان گلستان نیز حضور داشتند .

حسن زاده افزود : کنستانتین الکسیف سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت ضمن بازدید از واحدهای مذکور با پتانسیلهای استان در حوزه تولید مرغ ، مرکبات ، ماهی و میگو آشنا گردید .

به گفته وی ، با توجه به نیاز کشور روسیه به مرغ ، مرکبات و میگو و واردات بالای این محصولات در این کشور ، و از طرفی ظرفیت بالای استان گلستان در تولید محصولات مذکور ، امیدواریم با حضور سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت در استان گلستان و تفاهمات صورت گرفته حجم مبادلات استان با روسیه بویژه در حوزه صادرات افزایش یابد .

وی در ادامه گفت : هیات روسی در این سفر ، با معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز دیدار و گفتگو نمودند .

بنا به اظهار معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان ، دیدار رییس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی گرگان و سرکنسول فدراسیون روسیه با حضور جمعی از هیات نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان و فعالین اقتصادی استان گلستان از دیگر برنامه های سفر یکروزه هیات روسی به استان بود .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 770
  • کد خبر : 26311