عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه ارتباط با مراکز طرف قرارداد اسناد پزشکی کلیدی ترین عامل اجرای صحیح طرحهای جدید


توسعه ارتباط با مراکز طرف قرارداد اسناد پزشکی کلیدی ترین عامل اجرای صحیح طرحهای جدید

توسعه ارتباط با مراکز طرف قرارداد اسناد پزشکی کلیدی ترین عامل اجرای صحیح طرحهای جدید

 به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، با هدف تبیین و توجیه کاربران شاغل دربیمارستانهای طرف قرار داد با دفتر اسناد پزشکی استان گلستان کارگاهی تخصصی برگزار وضمن آن جزئیات تبدیل پرونده های کاغذی ودستی بیماران دیالیزی بستری به دیجیتال تشریح شد.

دراین نشست که کاربران مرتبط از سراسر استان حضور داشتند دکتر زینلی رئیس دفتر اسناد پزشکی استان با تاکید بر اینکه همه ما به عنوان خدمت گذاران به مولدین و کارآفرینان جامعه یک سوی فرایند هستیم ، افزود : افزایش سرعت ودقت در پرونده ها مهم ترین علت حرکت سازمان از پرونده های دستی به دیجیتال است .

وی درادامه گفت : طرحهای توسعه ای سازمان تامین اجتماعی و به روز آوری فرایندها ، یکی از ابزارهای نوین با هدف حرکت به سمت وسوی کارت هوشمند درمان است که با ایجاد واجرای این فرایندها درواقع زیرساختها فراهم می شود تا بتوانیم به مرحله صددرصد الکترونیک دست یابیم.

وی تاکید کرد که ناظران وبازرسان تامین اجتماعی مستقر در بیمارستانها به دنبال روانسازی امور هستند تا به کمک هم بتوانیم درگذر از سیستم های سنتی به الکترونیک توفیق یابیم.

گفتنی است سازمان تامین اجتماعی با اجرای برنامه های مختلف درراستای تحقق دولت الکترونیک گام برداشته و تلاش می نماید تا دراین حوزه درحد توان پیشگام باشد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .