عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرستان مراوه تپه همچنان پیشتاز در سرشماری

قائم مقام مدیر اجرایی ستاد سرشماری استان:

شهرستان مراوه تپه همچنان پیشتاز در سرشماری

قائم مقام مدیر اجرایی ستاد سرشماری استان گفت: شهرستان مراوه تپه همانند سرشماری اینترنتی در مرحله حضوری سرشماری نیز در بین شهرستان های استان پیشتاز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان، مهدی ملاغلامعلی با اعلام این خبر بیان داشت: براساس گزارشات واصله از ستادهای شهرستانی سرشماری، تاکنون (پنج شنبه 6 آبانماه) شهرستان مراوه تپه با 41/06درصد رتبه اول آمارگیری، در مرحله حضوری سرشماری را از آن خود کرده است.

وی با اشاره به آمار دیگر شهرستان های استان تصریح کرد: شهرستان مینودشت با 39/96درصد در رتبه دوم قرار دارد و شهرستان های بندرگز با 22/63درصد و علی آباد کتول با 16/93درصد کمترین میزان مشارکت تاکنون در مرحله حضوری سرشماری داشته اند.

قائم مقام مدیر اجرایی استان با درخواست همکاری از هم استانی ها اظهار کرد: امیدارم هم استانی ها عزیز با نهایت سعه صدر با ماموران آمارگیر ما همکاری داشته باشند. چرا که این همکاری منتج به کسب آمار صحیح و در نهایت برنامه ریزی های درست برای آینده کشور می شود.

مهدی ملاغلامعلی در پایان با بیان اینکه از مجموع 162945 (26/52) خانوار فهرست شده، تاکنون 59605 خانوار مورد مصاحبه و سرشماری حضوری قرار گرفتند یادآور شد: در مراجعه مامورین آمارگیر به منازل مسکونی، تعداد 88725 خانوار که به تکمیل پرسشنامه اینترنتی مبادرت کرده بودند کد رهگیری خود را ارائه کردند و حدود 9 درصد از خانوارها نیز جزو غایبین و سایر بودند.

 شهرستان مراوه تپه همچنان پیشتاز در سرشماری

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان برنامه و بودجه استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .