عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه کمیسیونهای پزشکی درسطح استان با هدف تسریع در خدمت رسانی به مخاطبین

دکتر حسین پور :

توسعه کمیسیونهای پزشکی درسطح استان با هدف تسریع در خدمت رسانی به مخاطبین

توسعه کمیسیونهای پزشکی درسطح استان با هدف تسریع در خدمت رسانی به مخاطبین

 به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان، دکتر حسین پور معاون مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان در مصاحبه با صدا وسیمای استان از توسعه کمیسیونهای پزشکی درسطح استان با هدف تسریع در خدمت رسانی به مخاطبین خبر داد و گفت : کمیسیون از کار افتادگی صرفا در مرکز استان فعال است ولی کمیسیونهای بدوی درتعدادی از شهرستانها فعال است و هدف ما به جهت تسریع درکار مخاطبین توسعه این کمیسیونهاست.

وی فرایند کار کمیسیونهای از کارافتادگی را تشریح کرده و افزود : مراجعه به پزشک معالج و تایید از کارافتادگی کامل از یک سو و تکمیل مدارک جهت بررسی در کمیسیون نیاز است.

معاون مدیر درمان تامین اجتماعی استان همچنین گفت : کمیسیونهای پزشکی جهت بیماریهای مختلف وبا حضور پزشکان متخصص رشته های مختلف برگزار می شود.

دکتر حسین پور افزود : با عنایت به توزیع کمیسیونهای پزشکی درسطح استان ، سرعت کار به نسبت گذشته بسیار بالا رفته و درکمیسیونهای پزشکی علاوه بر بررسی مدارک ، دفاعیه متقاضی نیز شنیده می شود وبر مبنای نظر پزشکان متخصص رشته مربوطه وبر اساس نمرات وامتیازهایی که درکتابچه قانون درج شده است تصمیم گیری انجام می شود.

وی گفت : درصورتی که فردی بیماریهای مختلفی داشته باشد در کمیسیون رشته های مختلف شرکت می نماید و تصمیم گیری در یک کمیسیون انجام نمی شود .

معاون مدیر درمان استان تاکید کردکه با توجه به سیستم اتوماسیون اداری تمامی مدارک اسکن شده و به صورت آنلاین دراداره کل درمان مستقیم سازمان قابل مشاهده است و به هیچ وجه حقی از بیمه شدگان تضییع نمی شود مگر اینکه اشتباهی درمحاسبات صورت گیرد که در کمیسیون تجدید نظر قابل بررسی مجدد خواهد بود.

وی همچنین درخصوص اعزام برخی متقاضیان به سایر استانها نیز این موضوع را قانونی دانست وافزود : درمواردی که پزشک معالج متقاضی همان پزشک عضو کمیسیون باشد ، صلاحیت بررسی را نخواهد داشت و برای بررسی دقیق تر پرونده به استان همجوار ارجاع خواهد شد.

دکتر حسین پور کمیسیون پزشکی استان گلستان را از بهترین کمیسیونهای کشور دانست و تاکید کرد که در کمیسیونهای استان علاوه بر حقوق بیمار حقوق سازمان نیز لحاظ شده و سعی می شود آنچه حق بیمه شده است به وی برسد.

گفتنی است طی سه ماهه گذشته تعداد 3500 پرونده در کمیسیونهای بیمه های خاص – بدوی – تجدید نظر و شورای پزشکی ار استان گلستان بررسی شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .