عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از ۱۰ هزار روستایی در جام «روستا قهرمان» گلستان شرکت کردند

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

بیش از ۱۰ هزار روستایی در جام «روستا قهرمان» گلستان شرکت کردند

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از شرکت بیش از ۱۰ هزار روستایی در نخستین دوره مسابقات جام «روستا قهرمان» گلستان خبر داد.

بهمن طیبی در گفتگو با روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان درباره اتمام اولین دوره مسابقات جام «روستا قهرمان» استان گلستان اظهار کرد: نخستین دوره این رقابت ها با شرکت حدود ۱۵۰۰ تیم از ۳۰۰ روستای استان برگزار شد که ابتدا در مرحله مقدماتی روستاهای قهرمان شهرستان ها مشخص شدند و سپس در مرحله حذفی نمایندگان شهرستان ها با هم رقابت کردند.

طیبی در مورد تیم های فینالیست بیان کرد: در بازی نهایی روستای «پیچک محله» علی آبادکتول با پیروزی بر روستای «نودیجه» گرگان به عنوان قهرمانی دست یافت و ورزشی ترین روستای استان در این دوره شناخته شد.

به گفته وی، روستاهایی که ورزشی تر هستند به توجه بیشتری نیاز دارند و روسای ادارات ورزش شهرستان ها باید توجه ویژه ای به این روستاها داشته باشند.

وی در مورد اهداف این مسابقات گفت: یکی از اهداف ما افزایش جمعیت ورزشکار استان بود که در این مسابقات بین ۱۰ تا ۱۵ هزار روستایی شرکت کردند و به جمعیت ورزشکار استان اضافه شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان تصریح کرد: افزایش شور و نشاط و ایجاد رقابت سالم در بین روستاها و بهینه سازی اوقات فراغت که موجب کاهش آسیب های اجتماعی در استان می شود هدف دیگری بود که تا حد قابل توجهی در این رقابت ها محقق شد.

لازم به ذکر است؛ در نخستین دوره رقابت‌های ورزشی جام روستا قهرمان استان گلستان تیم‌های شرکت کننده در پنج رشته فوتسال، والیبال و طناب کشی (آقایان) و آمادگی جسمانی و طناب کشی (بانوان) با یکدیگر رقابت کردند.

در مرحله مقدماتی هزار و ۵۰۰ تیم از ۳۰۰ روستا با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت ۲۲ تیم از ۱۴ شهرستان و هشت بخش راهی جدول حذفی این رقابت‌ها شدند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .