عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مدیرکل بنیاد شهید در مرکز سامد در راستای تکریم جامعه ایثارگران


حضور مدیرکل بنیاد شهید در مرکز سامد در راستای تکریم جامعه ایثارگران

 مدیر کل بنیاد شهید وامورایثارگران استان گلستان از پاسخگویی به درخواست های خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در طرح سامانه سامد خبر داد.

به گزارش ایثار واحد گلستان ، سه شنبه پنجم بهمن ماه 95 سیستم سامد گلستان با حضور علی اصغر فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان و کارشناسان حوزه های مختلف بنیاد پاسخگوی جامعه ایثارگری بودند و مستقیماً با مدیرکل بنیاد ارتباط تلفنی برقرار کردند.

فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان گفت : به منظور پاسداشت مقام والای شهیدان و جانبازان و نیز ارج نهادن و تکریم خانواده محترم شهدا از طریق تلفن 111 در محل دفتر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استان ، پاسخگوی مشکلات و مسائل قشر ایثارگر جامعه بودند.

وی افزود : صرفه جویی در وقت و هزینه ، تسریع در امور ، کاهش ایاب و ذهاب و ارتباط مستقیم با مدیر و کارشناسان مربوطه از جمله مزایای طرح سامد در دولت تدبیر و امید می باشد .

وی افزود: امروز اجرای طرح سامد پاسخگوی مردم و جامعه ایثارگری در حوزه های مختلفی نظیر وام های مسکن ، آموزش عمومی و عالی ، کمیسیون پزشکی ، اشتغال ، آزمون های استخدامی ، فعالیت های مختلف و ... بوده است و پس از درج آمار تماس ها در سامانه سامد مراحل پیگیری و پاسخ در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

لازم بذکر است سیستم سامد «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور، با شماره تلفنی 111 است که آحاد ملت سربلند ایران ، در هر جای میهن اسلامی عزیزمان می‎توانند ایده‎ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست‎های خود از دولت تدبیر و امید را با آن مطرح کنند


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .