عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برجام، فرصت های خوبی دربخش صنعت و تولید ایجاد کرده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان :

برجام، فرصت های خوبی دربخش صنعت و تولید ایجاد کرده است

برجام، فرصت های خوبی دربخش صنعت و تولید ایجاد کرده است

 رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان در مراسم جشن رونق تولید در گنبد کاووس گفت : برجام، فرصت های خوبی دربخش صنعت و تولید ایجاد کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان، حسینقلی قوانلو در مراسم جشن رونق تولید در شهرک صنعتی گنبد کاووس ، از ایجاد برخی فرصت ها درحوزه تولید و صنعت کشور پس از توافق هسته ای خبر داد و گفت: برجام تاثیرات زیادی بر تولید داشته و کاهش هزینه های حمل و نقل، بیمه و حذف هزینه هایی که قبلا بازرگانان برای جابجایی پول پرداخت می کردند، از آن جمله است.

 قوانلو افزود: درسایه سیاست های دولت تدبیر و امید و دستیایی به توافق هسته ای به جز سنگ اندازی هایی که آمریکا انجام می دهد، گشایش های اقتصادی با دیگر کشورها حاصل شده است.

 وی گفت: امروز برای تجار و بازرگانان استان گلستان، 'ال سی' های بانکی برای کانادا و برخی کشورهای اروپایی باز شده است.

 قوانلو بابیان اینکه دولت به بخش خصوصی اعتماد دارد و تلاش می کند آرامش و ثبات لازم را درحوزه اقتصادی ایجاد کند، اضافه کرد: دستیابی به توافق هسته ای، لغو تحریم های جهانی و کنترل و کاهش تورم از جمله تلاش های دولت بوده است و بخش خصوصی نیز باید پاسخ تلاش و اعتماد دولت را بدهد.

 وی تصریح کرد: درصورت تصویب منطقه آزاد تجاری اینچه برون درمجلس شورای اسلامی، جهش بزرگ اقتصادی در استان گلستان ایجاد می شود.

 گفتنی است درمراسم جشن رونق تولید، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گلستان و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی این استان به همراه معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار ویژه گنبدکاووس، برخی مسئولان و نیز فعالان اقتصادی شرق استان حضور داشتند.

 شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان دارای یک شهرک صنعتی و یک ناحیه صنعتی با مجموع 135 واحد تولیدی است


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 607
  • کد خبر : 30266