عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست رییس سازمان جهاد کشاورزی با مديرکل صداوسيمای مرکز گلستان


نشست رییس سازمان جهاد کشاورزی با مديرکل صداوسيمای مرکز گلستان

 دكتر مختار مهاجر رييس سازمان جهاد كشاورزي با آقاي بهرام عبدالحسيني مديركل صدا و سيماي مركز گلستان در محل دفتر کار رییس سازمان ديدار و گفتگو كردند.

در این نشست در خصوص بررسی و برنامه های اجرا شده در سال جاری و همچنین برنامه ریزی برای اطلاع رسانی و مسایل بخش کشاورزی از رسانه ملی مورد بحث و و تبادل نظر قرار گرفت .

در این جلسه دكتر مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با تشکر و قدردانی از همکاری و انعکاس اخبار و گزارشات بخش کشاورزی از صداوسيما گفت : اطلاع رسانی بهنگام از رسانه های گروهی بخصوص صداوسيمای استان و کشور موجب هم افزایی و تبادل اطلاعات کارشناسی به کشاورزان و تولید کنندگان شده است .

وی افزود : این مهم همچنین در ارتقای معلومات و دانش فعالان بخش کشاورزی شده و شاهد افزایش تولید در محصولات کشاورزی استان هستیم .

دکتر مهاجر تصریح کرد : از نقدهای درست و منصفانه استقبال می کنیم چرا که باعث رشد اقتصادی در بخش کشاورزی استان گلستان خواهد بود .

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در این نشست از کسب رتبه برتر سازمان جهادکشاورزی گلستان در اجرای طرح ها و پروژه های اقتصادی مقاومتی در سطح سازمان های جهادکشاورزی کشور در سالجاری خبر داد .

دکتر مهاجر در ادامه از مدیرکل و معاونان صداوسيمای مرکز گلستان درخواست همکاری مثل سنوات گذشته کرد و گفت : سازمان جهادکشاورزی استان گلستان آمادگی کامل برای اطلاع رسانی به کشاورزان و تولیدکنندگان استان از طریق رسانه ملی را دارد .

بهرام عبدالحسينی مدیرکل صداوسيمای مرکزگلستان در ادامه نشست گفت : گلستان استان کشاورزی است و توسعه استان از بخش کشاورزی می گذرد .

وی افزود: به همین خاطر تلاش بر این بوده و است با همکاری سازمان جهادکشاورزی استان اطلاع رسانی بیشتر از این بخش صورت گرفته و بگیرد .

مدیرکل صداوسيمای مرکزگلستان ادامه داد : اخبار منعکس شده از صداوسيمای مرکزگلستان از استان های دیگر کشور بیشتر است و ما در برنامه پنج ساله کشاورزی را مهم و در اولویت کارمان قرار دادیم .

عبدالحسينی به تشکیل گروه های تخصصی فی مابین اشاره کرد و گفت : با بحث و تبادل نظر بین کارشناسان و مدیران دو دستگاه نسبت به اطلاع رسانی درست و بموقع اتفاق خواهد افتاد و صداوسيما آمادگی کامل برای این موضوع دارد .

در این نشست معاونان و مدیران سازمان جهادکشاورزی استان و صداوسيمای مرکزگلستان جداگانه در خصوص مسایل و برنامه های آینده سخن گفتند .

 

نشست رییس سازمان جهاد کشاورزی با مديرکل صداوسيمای مرکز گلستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .