عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » درعصر ارتباط ، ارتباطات انسانی مدیران قابل تفویض نیست.

دکتر نصرتی :

درعصر ارتباط ، ارتباطات انسانی مدیران قابل تفویض نیست.

درعصر ارتباط ، ارتباطات انسانی مدیران قابل تفویض نیست.

 به گزارش روابط عمومي مديريت درمان تامين اجتماعي استان گلستان ، دكتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان در جلسه پایانی کارگروه توسعه در سال جاری با تاکید بر اهمیت حفظ و ارتقاء ارتباطات برای توسعه اهداف مدیریتی ، یکی از ویژگیهای مهم مدیران که قابل تفویض نیست را ارتباطات انسانی دانست و افزود که ما هر زمانی به ارتباطات بها داده ایم ثمره آن رشد وتوسعه کمی وکیفی شاخصها بوده است.

مدیر درمان گلستان ضمن تقدیر از زحمات وتلاشهای یکایک روسا ، کارشناسان وهمکاران درطول سال 95 ، نتایج حاصله را رضایت بخش دانست و گفت : علیرغم دست یابی به جمیع اهداف تعیین شده ، با عنایت به اینکه درجمع حاضر که اتاق فکر استان به شمار می آید کمتر از کارشناس ارشد نداریم انتظار می رود که توسعه استان چشمگیرتر از قبل باشد.

وی مدیریت را پروسه ای نتیجه گرا دانست و افزود تمام تلاشهای ما اگر به نتیجه ای که مورد انتظار است ختم شود دیده خواهد شد وگرنه تلاش بی ثمر با مبانی اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد.

دکتر احمد نصرتی نفس وجود برنامه استراتژیک وعملیاتی کردن آن را منطبق با اقتصاد مقاومتی دانست ولی تاکید کرد که باید دقت کنیم که اموری فراتر از وظیفه و امور جاری را در برنامه های مربوطه بگنجانیم.

درادامه جلسه کارشناسان ارشد ستاد درخصوص موضوعات حذف دفترچه های درمانی ، توسعه اتوماسیون اداری ، بازدیدهای مدون وتیمی و نیز جمع بندی برنامه های عملیاتی و مرتبط با اقتصاد مقاومتی مطالبی را بیان کردند.

همچنین دراین جلسه روسای مراکز درمانی به بررسی مصوبات مرتبط با حوزه کاری خود درجلسات قبلی پرداخته و جزئیات امور را بررسی ونقاط ضعف وقوت برنامه ها را تشریح نمودند.

دراین جلسه به پاس زحمات همکاران در بازسازی پلی کلینیک امام خمینی (ره) گرگان به نمایندگی ، از دکتر حسین پور معاون مدیر درمان استان و دکتر مهاجر رئیس مرکز فوق با اهدای لوح ، تقدیر به عمل آمد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .